runawaydoffen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei.For noen uker siden startet jeg pc'en helt på nytt og harddisken og alt ble slettet. da fungerte den fint, men en dag da jeg spilte LAN hoppet den ut av spille og tok oppdateringer fra 1 til 92!. så etter den hadde gått opp fra 7 av 92, gadd jeg ikke mer. så jeg slo av maskinen der og da og slo den på etter på. da jeg slo den på startet den opp vanlig, men da den kom til passord ruta, kom det plutselig opp avslutter. etter det kom det opp; Konfigurerer oppdateringer. Trinn 3 av 3 - 0 % fulført. 2 minutter senere slår den seg av og gjør det samme om igjen. En dag sto pc'en på en helt dag, den gikk av og på hele tiden. Trenger virkelig hjelp med denne pc'en. Det er en Packard Bell tr85 Windows Vista. Den kostet 7000kr, så jeg takker for alle tips og hjelp jeg kan få. CD'en til pc'en har jeg mistet. HjElp ) Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Personlig ville jeg nok installert os på ny, men du kan forsøke å holde inne F8 (trykk gjerne gjentate ganger på F8) fra du starter maskinen til windows begynner å boote - da skal du evt få opp en liten "meny" hvor du kan velge å starte fra "last known good configuration" eller noe slikt. om ikke F8 funker så kan du prøve med CTRL tasten - husker ikke hva vista bruker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå