Cepherit Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei! Poster dette her for å høre om det som har skjedd den siste uken er normalt! Sist lørdag ble jeg truffet av hodepine, tette bihuler og svimmelhet. Det varte til tirsdag. Onsdag morgen våknet jeg opp med øyebetennelse. I dag, lørdag morgen, er øynene nesten helt bra igjen, men nå tror jeg at jeg brygger på en spysyke. Jeg føler at det er en forbannelse som er kastet over meg. Noen som vet om dette er normalt? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det der hørtes rart ut. Men om jeg skal prøve å finne en sannsynlig forklaring, så må det være at immunforsvaret ditt er veldig lavt i øyeblikket. Det er ofte at folk får redusert immunforsvaret i mørketida. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gå til legen og få deg sjekket i ører, nese og hals. Jeg hadde lignende problemer som deg. Vondt i hodet (akkurat som knivstikk noen ganger), Svimmelhet nå og da uten spesiell grunn og tette bihuler. Dt viste seg at jeg hadde bihulebetennelse, så gå til legen og se om det kanskje ikke er det Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Problemet er løst, og gjetter på det var noe liknende bihulebetennelse. Takk for svar! (Untatt deg, da, pappagutt. Raportert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå