hightow Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det noen som har et godt tips til en salat som passer bra til lasagne? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ruccola Tomat chilliolje fetaost Smaker kanongodt! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Paprika, ananas, agurk, salat. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Ruccola Tomat chilliolje balsamico og olivenolje-dressing fetaost parmesan Smaker kanongodt! Fixed. Skjønner ikke hvor greia med salat OG lasagne sammen har kommet fra. I Italia ville man spist salaten til forrett og så lasagnen etterpå. Endret 26. november 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Også må man jo helst ha hvitløksbagutter også. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Salat ved siden av lasagne??? - den var ny... Hvitløksbaguetter er jeg godt kjent med! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Skjønner ikke hvor greia med salat OG lasagne sammen har kommet fra. I Italia ville man spist salaten til forrett og så lasagnen etterpå. Så bortsett fra rekkefølgen er det egentlig "godkjent" ? Jeg antar det er rimelig uvanlig å kjøre 3-retters middager hjemme til daglig. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så bortsett fra rekkefølgen er det egentlig "godkjent" ? Jeg antar det er rimelig uvanlig å kjøre 3-retters middager hjemme til daglig. I Italia? Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ruccola Mais Avokado Ananas Minitomater Krutonger (hjemmelagde) Det at lasagnemiddagen vi lager i Norge ikke er helt tro til tradisjonen er ikke akkurat en hemmelighet. De fleste utenlandske retter modifiseres jo når andre kulturer adopterer dem. F.eks. bruker de ikke mais i tacoen i Mexico. Dessuten er det kjedelig å bare ha lasagne på fatet! Litt salat ved siden av er aldri dumt. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er det noen som har et godt tips til en salat som passer bra til lasagne? Isbergsalat. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Denne pleie jeg å bruke: Mais Tomat Rukola Krutonger Løk Agurk Isbergsalat Paprika Fetaost Pinjekjerner Enkel men god, passer forøvrig til det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå