wasco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vinterkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flott vinterstemnig. Fint lys , god dybde med gjerdene som strekker seg innover i bildet. Litt usikker på om husklyngen til høyre burde være med. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hyggeligt vinterlandskab i fin-fin belysning. God komposition, bortset fra klippet midt i huset til højre. Ikke nemt altid at få det hele med :-) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nydelig lys og stemning Ønsker gjerne den vinter på nytt Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Et flott landskapsfoto dette! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Flott vinterstemnig. Fint lys , god dybde med gjerdene som strekker seg innover i bildet. Litt usikker på om husklyngen til høyre burde være med. Takk for tilbakemelding og kommentar Hyggeligt vinterlandskab i fin-fin belysning. God komposition, bortset fra klippet midt i huset til højre. Ikke nemt altid at få det hele med :-) Nei ikke altid lett å få alt til å stemme Nydelig lys og stemning Ønsker gjerne den vinter på nytt Takk for kommentaren Et flott landskapsfoto dette! Mvh Nils Christian Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nydelige himmelfarger - et fint motiv i vinterdrakt. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det jeg blir betatt av er "renheten" i bildet. Liker dette Wasco Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flotte linjer som drar oss inn i bildet og fargene bak der, flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Nydelige himmelfarger - et fint motiv i vinterdrakt. Tusen takk Det jeg blir betatt av er "renheten" i bildet. Liker dette Wasco Takk for det Flotte linjer som drar oss inn i bildet og fargene bak der, flott Tusen takk Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Et helt nydelig bilde, landskap, gjærde, skyer og herlig stråling av sola. Lenke til kommentar
H.A.Hanssen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nydelig motiv! Jeg ville fjernet noe av blåstikket samt skarpet litt mer (50% med en radius på 0,5 piksel i Photoshop Elements). Hvor er dette nydelige stedet? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Et helt nydelig bilde, landskap, gjærde, skyer og herlig stråling av sola. Tusen takk Nydelig motiv! Jeg ville fjernet noe av blåstikket samt skarpet litt mer (50% med en radius på 0,5 piksel i Photoshop Elements). Hvor er dette nydelige stedet? Dette nydelige stedet er Åkrehamn på Karmøy - hvor jeg bor. Jeg har ikke Elements, men PS CS5, og jeg mener at bildet ikke bør skrapes mer opp - men det er sikkert en smaksak. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vakker steming i et god komp, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Vakker stemning i et godt komp, enkelt og greit. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er et smukt vinterbillede, med fine farver og flot lys. Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Pent landskapsbilde i flott lys. Velkomponert med gjerdet som fører blikket innover i bildet. Detaljert og skarpt. mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg