Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 En smak av "Berit" Bildet er fjernet. Beskrivelse: Karmøy........................ Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her er det måken som "gjør" bildet :o) Ideelt sett burde den befunnet seg en liten tanke lenger til høyre, men det er jo ikke altid legg å holde orden på disse måkene Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Her er det måken som "gjør" bildet :o)Ideelt sett burde den befunnet seg en liten tanke lenger til høyre, men det er jo ikke altid legg å holde orden på disse måkene Takker for kommentaren - kunne jo flyttet måken med klipp og lim - men 'too late' Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Enig med wasco angående måken. Ellers ett greit stormbilde. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flot stormombrust hav - mågen er nævnt. God weekend Torhild Lenke til kommentar
karoald Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Synest det vart bra eg -ikkje lett å få fine bilder ein slik dag,(dårleg lys/kamra skaker//og ein kan ikkje gå for nært-----)men dette er fint Lenke til kommentar
vermund Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flott bilde Torhild. Du får kopiere måken og lime inn en 3-4 stk slik at Wasco blir fornøyd,he,he. Eller er jeg enig med karost,det er ikke lett under slike forhold,men dette var som sagt flott . Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fint stormbilde, liv i bølgene , fine skyer og måsen gjør seg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg