Peroy Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Med avanserte og lettfattelige funksjoner er dette en Windows-telefon som gjør veldig mye riktig, men ikke alt Test: HTC Radar Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvorfor blir det aldri nevnt om mobilene/programvaren fungerer med en Mac? Lenke til kommentar
qazxdr1 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvorfor blir det aldri nevnt om mobilene/programvaren fungerer med en Mac? Dette er en mobil med et windows telefon, tror ikke microsoft har veldig lyst til å la macbrukere få like mye fordeler som en windows bruker. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Regnte med det ja, synes bare at det kunne vært med i testene da det er mange mac brukere som og er mobil intereserte :-). Alternativt hvilke hjelpeprogrammer som kan bidra til at det alikevell kan fungere Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn? Lenke til kommentar
jobikri5 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fungerer kjempe bra på mac http://www.microsoft.com/windowsphone/en-us/apps/mac-connector.aspx 3 Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 8 GB minne og ingen støtte for ekstra minnekort. Må være en practical joke fra HTC? 1 Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 den er veldig lik (sett forfra) som htc desire z faktisk.. Lenke til kommentar
johnepedersen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn? god kvalitetssikring, apper gjennomgår både automatisk og manuell testing Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva er greia med alle telefonene som kommer uten minnkortplass? Veldig merkelige greier, det er for meg helt uaktuelt å kjøpe en telefon uten mulighet for eksternt minne, nesten uavhengig av hvor mye plass internminnet gir. Og 8 Gb er jo ingenting ..! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Hva er greia med alle telefonene som kommer uten minnkortplass? Veldig merkelige greier, det er for meg helt uaktuelt å kjøpe en telefon uten mulighet for eksternt minne, nesten uavhengig av hvor mye plass internminnet gir. Og 8 Gb er jo ingenting ..! Det er et av mine (kun få) ankepunkter mot Windows Phone 7. Microsoft skal konkurrere med Apple, den er grei, men må de gjøre de samme tabbene? Ingen "Mass Storage Device", ingen eksterne minnekort, ingen suppot for DivX/Xvid/matroska og kun synkronisering via dedikert (og ikke direkte bra) programvare... Men den gode surfe-opplevelsen, støtten for sosiale web-tjenester (Messenger, Facebook, Twitter), epost-håndteringen og den ekstremt gode Office-pakken gjør WP7 til det beste valget for meg. Jeg er meget fornøyd med HTC Titan. I tillegg er det latterlig enkelt å lage gode apper. Man får til og med lov til å bruke VB.net. Endret 26. november 2011 av Moskus 2 Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 8 GB minne og ingen støtte for ekstra minnekort. Må være en practical joke fra HTC? Hvorfor det? Det er jo bare så enkelt at det ikke er telefonen for de som ønsker ha med seg hele musikk og filmsamlingen. Har man ikke det skal det godt gjøres å bruke opp 8 gb... jeg har alt jeg ønsker ha på min nå, og rundt 6gb er ledig.. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn? De kjører en mellomting mellom android og ios. De kjører automatiske og manuelle tester på programmene, men i motsettning til apple, så er det mest funksjonstesting og bugtesting. de vil ikke fjerne programmer før noen ber de om det. (de måtte be nintendo be de om å fjerne NES emulator) Så lenge appen virker, og ikke inndeholder skadelig programvare får den komme inn. og blir der til noen ber microsoft om å fjerne appen. Er i hvertfall det jeg ble fortalt av en wp utvikler for noen uker siden. 2 Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 satan dere pirker så så jævlig på detaljer, det e faktisk bare patetisk å lese alt dere skriver om dette dere sammenligner konstant med android konstant, dere vet skam godt selv feiliene til WP7 men fortsatt pirker dere på de..... det ikke feil, det e sånn den e lagd å man må finne seg i det, så enkelt e det bare, når du kjøper den vet man hva man får. Personlig synes jeg denne mobilen er episk, nydelig design, perfekt størelse å bare kvalitet som HTC får til 2 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er vel snart på tide å slutte å trekke for mangel på Flash støtte når Adobe har sagt at de vil slutte med Flash på mobile enheter? 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har en Omnia7, og jeg liker WP7 såppas godt at det ikke er aktuelt å "gå tilbake" slik det er nå. MS har virkelig truffet riktig med dette OS'et og ting fungerer særdeles strømlinjeformet, selv om det nok er ett og annet som også kan gjøres bedre. Når det gjelder 8GB grensen så er det klart at men godt kunne hatt 64 etc, men med det sakt, jeg har ikke stanget i taket enda, etter snart ett års bruk. Men så har ikke jeg noen komplett mp3 samling etc på den heller, bare det jeg hører på, for tiden lydbøker. Men da igjen, samlingen er på 600GB, så da er det heller ingen mobiltelefon som rommer hele samlingen. På papiret er nok ikke dagens WP7 mobiler like kvasse som flere andre, men slike tall må tas for det de er, tall. En liten 1.5 l turbomotor fungerer kanskje ikke så bra i en lastebil, men i en liten super lett sportsbil en den veldig god. Med andre ord, WP7 flyter lett som bare det og jeg har enda ikke opplevd noe lagg, heller ikke i spill. Når det gjelder spill er det imidlertid ingen tvil om at spill alltid kan lages tunge nok til å knele en hvilken som helst telefon, men dette er utviklingenes gang, og gjelder i alle tilfeller... 2 Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ingen støtte for Xvid og Divx? Seriøst? Er det noe å klage over? Hvem i denne videste verden bryr seg? Skal du se film på telefonen, kan du vel bare leie i Marketplace fra PCen, kan du ikke? Å trekke for mangel på ditten og datten som kun Pirate Bay-brukere ville brydd seg om er absurd. Lenke til kommentar
Andreas7 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn? Hei Lasse! I Windows Marketplace er det kvalitetssikring på appene som kommer inn, - ulikt Android hvor alt mulig slippes inn. Om du er utvikler kan det være nyttig å vite at det tar ca. 5 dager før du legger inn appen, til den er tilgjenglig (om den blir godkjent, så klart...). Lenke til kommentar
Andreas7 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 8 GB minne og ingen støtte for ekstra minnekort. Må være en practical joke fra HTC? Med så mye som ligger i "skyen", så har jeg enda ikke sett grunnen til å ha mer enn 8GB på min Omnia 1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Mango er verre enn jeg trodde på forhånd! Jeg må si jeg ble negativt overrasket over skjermbildene fra Mango. Ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe denne telefonen, eller noen annen med Windows Phone, men ærlig talt ... er det virkelig meningen at halve teksten forsvinner ut av skjermbildet? Noen steder er det ikke så galt, som f.eks. med "Utforsk Exce", der kun L-en er borte på slutten, men "rtketpla" i overskriften på app-butikken - hva skal det bety? Og det grapset til høyre i skjermbildene, er det begynnelsen på teksten på neste side? Hvis dette ikke skyldes en feil, men er ment å være slik, er det utrolig dårlig design. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg