Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Hva faen feiler dere, hva tror dere da? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Vi tror at de fanger de og gir dem den minst smertefulle døden de kan få. Hvorfor bruke masse ressurser på bjørnefeller, ammunisjon og mannskap for å gjøre det smertefullt og vanskelig så hippiene kan rage? Altså - bruke mindre ressurser (spare miljøet som dere er så hyppe på) og i tillegg gi de en rask og smertefri død. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Da kan du gjerne skaffe troverdige kilder på det. Men nei det greier du ikke for dem eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Du spurte hva jeg trodde, og det svarte jeg på. Så spør du meg om kilder på hva jeg tror? waat Do you want my head in a box ma'am? Og kildene dine er ikke akkurat troverdige for å si det sånn. Endret 27. november 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Da kan du gjerne skaffe troverdige kilder på det. Men nei det greier du ikke for dem eksisterer ikke. Det er du som kommer med en påstand om at Canada Goose bruker pels som ikke er skaffet på en human måte. Det vil si at bevisbyrden ligger på deg. Det du har kommet med til nå er ganske langt fra bevis... 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 @gypsy. vær så snill, hold kjeft! du har ødelagt hele emnet for TS. hvis du vil drøfte dette videre så får du opprette et eget emne. /closed! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Foreslår at vi fortsetter. 9 Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Til de som lurer; det heter prærieulv, ikke coyote. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Det heter da begge deler, bare at det er to forskjellige språk. Akkurat som trenchcoat og skyttergravfrakk. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Forskjellen er at prærieulv er et helt normalt norsk ord, mens skyttergravsfrakk ikke brukes av noen. Når man har et fullgodt norsk alternativ som er helt normalt i dagligdags tale er det ingen grunn til ikke å bruke det. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Egentlig enig i det, skal ikke kverulere på det. Likevel bidrar det ikke positivt til en diskusjon å forandre ordet fra coyote til prærieulv. De aller fleste forstår hva du mener. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Du forstår vel hva jeg mener hvis jeg skriver alt på engelsk også. Det er fortsatt meningsløst. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Det var en ganske søkt sammenlikning. Coyote-pels er et ord som blir brukt ganske mye i dagligdags tale, i hvert fall ift prærieulv-pels. Få nordmenn snakker engelsk hele tiden. e: Uansett, teit diskusjon. Det jeg ville få frem var at jeg ikke mener at det fører noe positivt med seg å endre på coyote til prærieulv. Derfor synes jeg det var unødvendig av Markus å komme med innlegget, og ingen av delene er direkte feil. Men denne tråden har sporet nok av allerede, jeg gir meg der. Endret 29. november 2011 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 29. november 2011 Rapporter Del Skrevet 29. november 2011 Det var da absolutt ikke for å være pirkete eller rette på andre, men for å opplyse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå