[email protected] Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fant igjen min gamle psp 1004 her om dagen, med 3.02 oe-b fw. Hvordan kan denne hackes så man får spilt homebrew og ISO spill? Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 det ser ut som om at den allerede har custom firmware, da skal det være mulig å bare legge til programmer gjennom usb. det er mulig du må oppdatere til en nyere custom firmware. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Se der du! Har prøv å oppdatere den, men får da den DUDUDUDU feilmeldinga. Prøvd å gå rett på 1.50 og 6.35, men da blir skjermen bare svart og psp. Også prøvd hellacats recovery flasher, men får bare feilmelding når jeg skal ta recovery til 1.50. Forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
EivindAO Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 du må vel ha FW 1.50 før å kunne få custom fw på psp'en, om jeg ikke husker feil så finner du og et pandoras battery som det så fint ble kalt før. det skulle fungere for å få fw 1.50 på systemet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Men det har jeg ikke.. Ser at man kan oppdatere slik: 3.40oea, 3.52 M33, 3.71, 4.01, 5.01. Men det er jo virkelig ikke sjans å finne aboot filene her. Alt er jo rett og slett for gammalt. Noen som har noe ligganes, eller noe forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå