cloudnine Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Har da kjøpt meg nytt tastatur (Qpad MK-80 Pro Gaming Mechanical Keyboard) da mitt gamle var ganske slitt og knappene var begynt å bli trege. Men tastaturet vil ikke fungere, kobler det i, windows installerer driverne men ingenting skjer.. Noen som har erfaring med dette tastaturet? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har en kammerat som her ett slikt tastatur og han har ikke problemer med det Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Prøvd på ei anna maskin? Vis den ikkje gjer det kan du vere sikker på at det er tastaturet. Evt kan du prøve å bytte usb-port, installere driverar manuelt, eller berre google litt rundt;) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Har da kjøpt meg nytt tastatur (Qpad MK-80 Pro Gaming Mechanical Keyboard) da mitt gamle var ganske slitt og knappene var begynt å bli trege. Men tastaturet vil ikke fungere, kobler det i, windows installerer driverne men ingenting skjer.. Noen som har erfaring med dette tastaturet? Du bruker både USB-pluggen og PS/2-porten (eventuelt adapter som følger med) nå? Plugger du kun inn USB-pluggen og lar PS/2-pluggen være er det ikke rart du ikke får liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå