terje k. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Pcen skal ha; Bra webkamera; God ytelse (God prosessor, 4gb ram+); 64 bit; 500GB+ Harddisk; Helst ha god kjøling; Lite strømforbruk, (kan vare lenge uten lader) Helst; Asus, Samsung eller Toshiba Ett bra skjermkort, (siden jeg har stasjonær gaming PC, så vil jeg ikke ha alt for bra, bare nok til kanskje Wow, når jeg er bortreist og har PC'en med meg, helst med gode grafikker, lagfritt. Vil heller ikke at pcen skal være altfor dyr, men vil sikre meg ett bra kjøp! Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 prisnivå? batteritid? vekt? størrelse? Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Størrelsen har ikke noe å si, men vil ikke ha noe alt for stort, kanskje rundt 15". Batteri tid, vet ikke helt, så bare si en stund. Vekten har ikke noe å si, bare ikke altfor tung. Og jeg tenkte på 3000-8000kr elns. Gjør ikke noe om prisen blir litt mer. Endret 26. november 2011 av terkv Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Denne passer til alt det du vil ha, bortsett fra batteri da kanskje: http://www.dustinhome.no/asus-g53sx-ci5-23-4gb-500-gtx560m-156-w7hp/product/5010601024 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ser bra ut den, men hvor lang var batteri tiden på den?, Og va vil det si med "HD-kamera", kan du finne ett eksempel? Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Selv om G53SX er en ypperlig pc til sitt bruk, så ser jeg ikke på den maskinen som passende for dine behov. Den er mer en desktoperstatter/dedikert gaming latopp, og kanskje ikke like gunstig å drasse rundt på da den har en 17" formfaktor, og veier 4kg. Hvis du kun skal spille spill som wow på den, så vil Asus X53SV kjøre på high/ultra grafikk uten problemer da wow er mer CPU, enn GPU intensivt. Nevn gjerne andre spill du kommer til å spille, hvilke krav du har til grafikk, og om du kommer til å bruke maskinen til andre krevende prosessor som krever høy ytelse. Husk og at det er omtrent ingen bærbare maskiner som lar seg spille på uten strømforsyning, som ikke underklokker både CPU og GPU for å spare batteri. Så langt er det kun Alienware M11X som kjører på full grafikk selv med strømforsyningen koblet ut. Jeg eier selv en G73, som forøvrig veier like mye som G53, og jeg kunne aldri tenke meg å drasse rundt den da den er så tung og bulkete. Men igjen, HVIS du trenger en maskin som du hovedsaklig skal bruke til gaming, så er G53SX en meget fin "liten" sak, bare den holder seg på gutterommet. Endret 26. november 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå