TheNarsissist Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei, går VG1 nå og har kinesisk, har funnet ut at Flashcards funker helt sykt for meg når det gjelder å huske ord. Har til nå brukt http://www.flashcardexchange.com/ og synes den funker bra, men kunne tenkt meg en hvor jeg kan legge til bilder og lyd også. Kan det på denne siden, men da må jeg betale. Noen som kanskje vet om noen lignede sider? På fårhånd takk:) Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har selv ikke brukt dette i noen stor grad for å lære. Det jeg bruker er et "program" på internett, hvor du studerer skriving, definisjon, tone og pinyin. Dette er meget effektivt, og koster vel 5 dollar i måneden. På cirka 5 måneder lærte jeg meg rundt 1200 enkelttegn og nesten 2000 ord, dette uten noen form for undervisning. Hvis du er interessert kan jeg sende deg link til denne siden, siden jeg ikke tror det er tillatt å legge ut link på denne siden. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ja, det hørtes interessangt ut. Send meg en link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå