Jullarn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 når jeg kjører OE bruker jeg å ha oppe et vindu som viser innboks-utboks-sendte meldinger. Under denne ligger kontaktene. Var uheldig å trykte på krysset i oppe til høyre og dermed forsvant dette. Dette var vel litt uforståelig, men jeg lurer på hvordan jeg får dette tilbake. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Trykk på innboksteksten og siden den lille dingsen til høgre. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hvilken dings? Lenke til kommentar
DumbAss Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 klikk på det gråe feltet oppe til venstre hvor det står Outlook express med hvit skrift (det er en liten hake til venstre for teksten som peker nedover). Deretter klikker du på "pushpin" oppe i høyre hjørne for å beholde dette "mappe-listen" åpen. Fikk du til? Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Fant ikke noe felt hvor det sto OE med hvite bokst. på grå bakgr. men derimot innboks på grå bakgr. og der var den. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå