TVDlover Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Heisann! Jeg var ikke helt sikker på hviket type kategori dette er, men håper Hobbyer passer for denne:P Jeg har et julegaveproblem! Jeg har en del venner som jeg skal kjøpe gave til, men tydelighvis ingen av dem ønsker seg noe. Hva kan man kjøpe til jente venner til max 100 kr. (ca 50-100) Og hva kan man kjøpe ei besteveninne? Hun ønsker seg kopper, skåler osv. Men jeg vil ikke gi henne bare det! Noen som vet om en bra Bestevenn Julegave! ??? Og familie! Hva kan jeg kjøpe til en mor som bare ønsker seg snille barn og en fredelig verden?? (Hun ønsker seg mummi kopper/skåler men jeg personlig synes hun har nok når hun har rundt 10-15 kopper...) Og ei søster på 10? Hun ønsker seg Hund, 3DS (??), kamera og macbook! noe som kanskje er litt dyrt! Hun leker heller ikke med Barbie ol. Og klær er ikke akkurat noe jeg vil gi henne! Problemunge <3 <3 <3 :S Hmmmmmm! Jeg er elendig når det kommer til Julegavekjøpings :/ men men! Please hjelp! Takk på forrhånd! (PS. Hvis dette er feil Kategori så vær så snill og si hvor jeg skal plasere dette innlegget XD ) Endret 25. november 2011 av TVDlover Lenke til kommentar
TVDlover Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Jeg kom plutselig på at mamma ønsker seg tur til fotograf (tror vi skal gi det i gave fra familien) også noe som "kjærestetur"! Noen som vet om noe jeg kan "overske" mamma og stefar med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå