hoyre Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hei! Lurer på om noen kjenner til denne applikasjonen: I dag har jeg hatt 78 besøk på profilen min. Og jeg kan se at jeg har en god del stalkers. Husker ikke navnet på denne applikasjonen, men hva er det? Vet dere eventuelt om denne appen er troverdig? På forhånd takk! Endret 25. november 2011 av hoyre Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 ikke troverdig, en venn av meg som tok en hadde 340 views eller noe og han hadde ca 120venner... Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Men du vet ikke hva appen heter? Tenker særlig på den som skriver ut den ovennevnte teksten. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 test 10 tror jeg det var Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 det er bare bull. Naboen min fikk 0 besøk, samtidig fikk han 87 besøk. baaaaaaaaaare bull 1 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Det er bare tull. Slik informasjon er ikke tilgjenelig. Hadde slik informasjon hvert tilgjenelig så hadde nok mange våre forsiktige med bruk av facebook. Endret 26. november 2011 av Edstro Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det eneste er vell Social Statistics på Facebook, den henter ut 10 venner som er aktiv inne på din profil Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Den appen OP nevner poster også en link sammen med teksten. Linken fører til en side som ifølge noen inneholder kode eller scripts som endrer hosts-filen eller på andre måter utsetter de som besøker siden for phishingforsøk. De fleste vet ikke selv at de poster disse statusene. Med andre ord: styr unna, og be folk gi deg beskjed om de ser at du poster sånne. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det var faktisk en exploit man kunne gjøre på FB for en stund siden som viste en nogenlunde oversikt over besøk osv. Tror hardware.no omtalte den, men husker ikke helt. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Finnes ikke, det er bare phishing og scams, de som går på disse tingene og linkene med "OMG LOOK WHAT HAPPENED WHEN FATHER CAUGHT DAUGHTER" er bare lettlurte fjols. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå