Krismeko Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Rimfrost og tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fin effekt med husene i tågen der på den anden side af vandet. Først så det lidt abstrakt ud for mig indtil jeg opdagede husene der bag ved. Forgrunden er midtstilt, men fungerer egentlig fint nok for mig i denne sammenhæng. Flot billede Kristin Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Flott frostfølelse Jeg liker ikke så godt midtstilling, men i denne sammenhengen går det greit. Selv om jeg tror at det kunne blitt enda bedre uten midtstillingen Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fin morgenstemning hvor tåka og rimet gir bildet en god høststemning. Synes midtstillingen her virker bra. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Morosamt/fint bilde med litt uvanleg komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Fine, klare farger og komposisjonen funker godt etter mitt syn. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Spennende og fint bilde! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Fin effekt med husene i tågen der på den anden side af vandet. Først så det lidt abstrakt ud for mig indtil jeg opdagede husene der bag ved. Forgrunden er midtstilt, men fungerer egentlig fint nok for mig i denne sammenhæng. Flot billede Kristin Takk for det, Websters Flott frostfølelse Jeg liker ikke så godt midtstilling, men i denne sammenhengen går det greit. Selv om jeg tror at det kunne blitt enda bedre uten midtstillingen Takk for kommentar Fin morgenstemning hvor tåka og rimet gir bildet en god høststemning. Synes midtstillingen her virker bra. Takk for det Morosamt/fint bilde med litt uvanleg komp. Takk. Burde kanskje hatt husene i bakgrunnen enda tydeligere men... Fine, klare farger og komposisjonen funker godt etter mitt syn. Takk for det Spennende og fint bilde! [/quot Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg