Znaky Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei, Vet ikke om det er riktig sted, så en moderator får flytte hvis feil. Jeg spilte det på PC hvertfall. Det er et bilspill hvor du kjøpte eller valgte biler som Silverado og Dodge Ram type. Kjørte rundt i skog og gjorde "oppdrag". Kunne oppgradere med vinsj husker jeg hvertfall. Noen som husker hva spillet heter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Spill ID, lurer du på hva spillet heter? Spør her 2 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 der har jeg nest siste post, ligget i 14 dager uten svar, så enten er det ingen som leser eller så er det ingen som vet. derfor spør jeg her. 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Uhm...Kanskje dette? 4x4 evolution Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Kanskje, jeg må prøve det først Men mener å huske at det ikke var "racing" spill, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kanskje, jeg må prøve det først Men mener å huske at det ikke var "racing" spill, men jeg kan jo ta feil. Det første spillet som dukker opp i mitt hodet er Screamer 4x4 utifra din beskrivelse. Det kom i 2001 som vil si 10 år siden... Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 På bildene lignet det mer på 4x4 evo, screamer er det ikke, men screamer så ut som et like gøy spill Lenke til kommentar
ulflar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 nå gir du veldig lite info om spillet, skjønner at det er vanskelig når det er 10 år siden man spillte det, men jeg ville først tro det var carmageddon med der er vel mere et derby spill med race. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå