baguett Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei! Har for tiden kun en kassetv/CRT-TV hjemme da flatskjermen er tatt med på hybelen. Har en Onkyo TX-SR508 receiver som er koblet til et 5.0 anlegg. Har også en skolepc type HP ProBook 4320s. (HDMI og VGA utgang) TVen (Philips) min har SCART og RCA innganger. (med RCA mener jeg gul,hvit og rød analog) Vet noen hvordan jeg kan få bilde fra pcen på tven? Lyd er en enkel sak via HDMI, men jeg får ikke bilde. Leste i manualen at hvis jeg f.eks. hadde noe på HDMI input, så ville ikke det være mulig å få det som output på f.eks. RCA'en på receiveren. Da jeg leste dette trodde jeg håpet var knust, men det må da være en eller annen løsning som funker? Helst en løsning der jeg slipper å bestille en konverter til 500 kr. (PS, har masse forskjellige kabler liggende, så kan godt hende jeg har det som trengs bare at jeg ikke vet det) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det begynner å bli mange år siden pcer hadde utganger som passet med kassetver. Sett hvor mye en bra converter koster så er det nesten like greit å investere i en flattv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå