iNeo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) -1 Flaggstang her oppe i Nord-Trøndelag.. noe mer vet vi ikke foreløpig. Endret 26. november 2011 av iNeo Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Juletreet i Rørvik, melder adressa.no, og det er i alle fall stormflo i Trondheim, så godt som hele havneområdet er visst under vann. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hadde bare frisk bris i Rogaland, så her holdt det med at kjøkkenvinduet ble blås opp, og måtte lukkes igjen ^.^ Ble da ikke så mye storm... Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Stormen i Trondheim ble ikke rare greiene - heldigvis. Men det er visst et nytt stormvarsel til søndagen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Ingen ødeleggelser som jeg selv kan melde om i Bergensområdet, men kan si jeg hadde5 fantastiske timer i seilbåt i går. Endret 28. november 2011 av UNSCCapone Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Var visstnok et drivhus her i nabolaget som ble knust. Det var også en flaggstang i området som ble truffet, hvor det ble slengt tunge mursteiner opp på hustaket. edit; Snakk om lynnedslag. Endret 28. november 2011 av Quote Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Holder på å laste opp bilder av bilen min, som fikk et rotveltet tre over fronten. Trist telefon å få, men det gikk heldigvis bra i forhold til hva som kunne skjedd. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Låvetaket gikk til helvete. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg merket litt varm sønnavind i dag, men ingen ødeleggelser. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Den flaggstanga i førsteposten ser rimelig morken og råtten ut, tror den ville gått i bakken før eller siden hehe. Godt berit kom og tok seg av det Lenke til kommentar
2DG Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hu Berit blåste av lokkene på søppeldunkene >:C Endret 30. november 2011 av 2DG Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Falna furor, kullslagna bord och stolar, en intryckt vindruta. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag lå det masse veltede søppelkasser langs veien. Et skilt ble blåst over ende i det jeg kom til skolen. Og det var så tungt å gå i motvind på vei til trening at jeg allerede hadde varmet opp da jeg kom fram. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Berit gikk fint, men i dag tidlig ble jeg oppringt av onkel politi, som kunne meddele at motorsykkelen min hadde blåst over ende. Gikk bare et par hundre kroner i deler, men det er ikke mye hyggelig likevel. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Den flaggstanga i førsteposten ser rimelig morken og råtten ut, tror den ville gått i bakken før eller siden hehe. Godt berit kom og tok seg av det Den er faktisk ingen av delene. Den må ha svaiet i vinden til den knakk og etter forholdene så skjønner jeg hva du mener, men stanga var fin og god den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå