Deluze Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg vet sannelig ikke om dette er den rette plassen for denne posten, og om jeg har bommet beklager jeg det. Jeg la merke til et rosa navn i oversikten over hvem som leser i en tråd, og lurer på hva dette betyr. Forumveiledere har jo sin farge, moderatorer og administratorer sine. Det aktuelle navnet var Facebook, så det skal vel antyde at det er, vel, ett eller annet som Facebook er. Men nøyaktig hva betyr det? Mvh -Deluze Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 At Facebook leser det aktuelle emnet. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er vel for å skille crawlere fra brukere... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Vel, det kommer i allefall dersom en person klikker seg inn på en link til en tråd på diskusjon.no fra Facebook. Facebook har en redirect-funksjon for å beskytte brukerne deres. Hadde det ikke vært for denne redirecten kunne forumadmin registrert hvilken facebook-side den aktuelle brukeren kom fra, og dermed finne ut hvilken identitet som ligger bak brukernavnet. Forumet har følgende kategorier: -Administrator -Bedriftskontoer -Forumveiledere -Inaktiv -Medlemmer -Moderatorer -Redaksjonen -Søkemotorer -Teknisk -Template-Guru (Admin) -Validating Ren gjett, så går facebook under samme kategori som søkemotor, men denne oversikten har sikkert drift bedre oversikt over. Endret 25. november 2011 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Takk skal dere ha, alle sammen! Og du verden så fort svar kommer ramlende inn på denne kanten av forumet -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå