Broseen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei. Jeg installerte Swiftkey Trial på min SE Active (android 2.3) men synes ikke det tilførte noe i forhold til tastaturet jeg hadde fra før av. Jeg avinstallerte Swiftkey, men nå klarer jeg ikke å få tilbake det gamle tastaturet. Det har et annet design, og får "telefontastatur" uansett hvilken vei jeg holder telefonen. Jeg finner ikke en egen innstilling for å velge "internasjonalt tastatur" så problemet ligger kanskje der? Jeg kan nemlig få frem kinesisk eller japansk tastatur slik det er nå, knappen nede til venstre bytter mellom dem. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) har du prøvd å holde inne over der du skal skrive inn, å velge "input method" eller lignende på norsk? det kan hende at et annet tastatur er satt som standard... Endret 26. november 2011 av agnard Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Og dermed var alt ok! Kjekt med internasjonalt tastatur istedenfor japansk. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå