Fotballspiller15 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tja. Hvordan skal jeg gå framover for å f å en 6pack som er synlig, og ser bra ut? Jeg er 185cm høy og veier rund 75-80. Jeg trener styrke (benk,vekterosv) på mandager. Så er det fotball trening tir og ons. De andre dagene har jeg til rådighet, hva burde jeg gjøre disse dagene som hjelper for en synlig sixpack (fram til sommern :PP) Mat, kosthold veit jeg hvordan fu ngerer. Tar en madarin på rimi istedenfor en sjokoladebit men takker for svar mvh gutt15 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dette må være det mest spurte spørsmålet innenfor trening. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du tar en mandarin fremfor en sjokoladebit? Begge deler inneholder stort sett det samme, hovedsaklig karbohydrater. Du trenger protein. Og for å få sixpack må du jo trene magen, men selvfølgelig sammen med resten av kroppen. Noen andre her kan sikkert fortelle deg hva som er mest effektivt. 2 Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Dette må være det mest spurte spørsmålet innenfor trening. Haha, forundrer meg ikke? Du tar en mandarin fremfor en sjokoladebit? Begge deler inneholder stort sett det samme, hovedsaklig karbohydrater. Du trenger protein. Og for å få sixpack må du jo trene magen, men selvfølgelig sammen med resten av kroppen. Noen andre her kan sikkert fortelle deg hva som er mest effektivt. hehe. men pointet var å få fram at jeg holder meg unna de dritt-tingene;) Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Altså, jeg spiser utrolig mye dritt, og ellers så spiser jeg nesten hele tiden. Men har fortsatt sixpack. Kunsten er å trene mye, veldig mye. Tren styrke, gå på løpetur minst én gang i uka, det samme med svømming og sekkegåing(evt. løpe med sekk). Grunnen til at jeg spiser så mye er rett og slett fordi at jeg trener mye, for å være ærlig så kunne sicpacken sikkert vært enda mer definert hvis jeg ikke hadde drukket så mye brus, alkohol og spist godteri. Men som sagt tren mye. Hvis du er ute etter å brenne fett, gå ut og løp og svøm. Hvis du er ute etter sterkere magemuskler, fokuser på styrketrening som styrker magemusklene(helst ikke vanlig situps), og fokuser på volumvekst. Og et annet tips: Drikk melk, mye melk. Og som han over sa her, så hjelper det ikke så veldig mye å bytte ut mandarin med sjokolade. Faktisk så kan sjokolade være bedre enn mandarin etter trening, med tanke på restuasjon, mye med tanke på karbhydratene man trenger, fett og proteiner. Men jeg er ingen kostholds ekspert. Uansett, så sier alle at matinntaket mitt ikke er "bra" for å få en fin kropp, men jeg trener såpass mye at kroppen anvender energien(både i form av fett og carbs) og proteiner til muskelbygging. Endret 25. november 2011 av slettet II 3 Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Altså, jeg spiser utrolig mye dritt, og ellers så spiser jeg nesten hele tiden. Men har fortsatt sixpack. Kunsten er å trene mye, veldig mye. Tren styrke, gå på løpetur minst én gang i uka, det samme med svømming og sekkegåing(evt. løpe med sekk). Grunnen til at jeg spiser så mye er rett og slett fordi at jeg trener mye, for å være ærlig så kunne sicpacken sikkert vært enda mer definert hvis jeg ikke hadde drukket så mye brus, alkohol og spist godteri. Men som sagt tren mye. Hvis du er ute etter å brenne fett, gå ut og løp og svøm. Hvis du er ute etter sterkere magemuskler, fokuser på styrketrening som styrker magemusklene(helst ikke vanlig situps), og fokuser på volumvekst. Og et annet tips: Drikk melk, mye melk. Og som han over sa her, så hjelper det ikke så veldig mye å bytte ut mandarin med sjokolade. Faktisk så kan sjokolade være bedre enn mandarin etter trening, med tanke på restuasjon, mye med tanke på karbhydratene man trenger, fett og proteiner. Men jeg er ingen kostholds ekspert. Uansett, så sier alle at matinntaket mitt ikke er "bra" for å få en fin kropp, men jeg trener såpass mye at kroppen anvender energien(både i form av fett og carbs) og proteiner til muskelbygging. Fine tips! takker! gjerne kom med flere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du vet om kosthold, men likevel stiller du spørsmålet? Synlige magemuskler lages på kjøkkenet. Tren fullkroppsprogram (RYP) fra og med mandagen av, kjør deg selv beinhardt uten å gå i kaloriunderskudd før en stund fremover. Sixpacken (om du har anlegg for å få det) kommer frem med tilstrekkelig lav fettprosent og trening, men om du får det til sommeren kan ingen svare deg på. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Du vet om kosthold, men likevel stiller du spørsmålet? Synlige magemuskler lages på kjøkkenet. Tren fullkroppsprogram (RYP) fra og med mandagen av, kjør deg selv beinhardt uten å gå i kaloriunderskudd før en stund fremover. Sixpacken (om du har anlegg for å få det) kommer frem med tilstrekkelig lav fettprosent og trening, men om du får det til sommeren kan ingen svare deg på. Vanskeligere er det ikke. takk for svar kompis, men hva er ryp og hvordan fungerer det he-he. aldri hørt om :PPPP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Å kombinere magemusklar med muskelbygging er ikkje så greit. Du vil ha nok kaloriar til å bygga musklar, men skal samtidig gå ned i fettprosent for å få fram magemusklane. Ja, magemusklane er eit resultat av fettprosent. Du kan sjølvsagt bygga dei og til ein viss grad, men det skal ikkje høge fettprosenten til før dei er dekka av eit lite lag fett som gjer dei usynleg. Eg vil anbefala deg å halda fokus på styrke og kroppsbygging ein periode og heller la magemusklane venta til seinare. Vil du kjapt ned i fettprosent for å få dei fram så kan det gjerast greit over ein periode på eit par månader, avhengig av dagens fettprosent. Det er lite tøft med skinnypack. Altså ein tynn person med godt synlege magemusklar. Tren heile kroppen, frå bein til armar, bli stor og sterk, så blir du kvitt magefettet seinare. Eg skal lova deg at damene er meir interessert i ein stor og kraftig kar med litt fett på magen enn ein spinkel fyr med synlege magemusklar. 3 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 løpe med sekk ALDRI løp med sekk. Da ber man om å få belastningsskader i ben og rygg. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 løpe med sekk ALDRI løp med sekk. Da ber man om å få belastningsskader i ben og rygg. Det spørs, hvis man bygger seg opp med å gå med sekk, og etterhvert begynner å løpe med lette vekter i sekken, også kan man igjen etter noen få ganger gå over til vanlig løping enten det er intervaller eller langkjør. 1 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg ville aldri anbefalt å løpe med sekk, samme hvor mye man har gått med sekk. Man skal også være ganske forsiktig med å gå med sekk. Starte veldig rolig og øke vekten sakte og gradvis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Eg ser ikkje for meg at jogging med sekk er den mest optimale treninga for magen heller. Eg støttar Hok i at det høyrest ut som ein tvilsom sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå