funkweb Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan unngår man at jeg må klikke på "tillat blokkert innhold" hver gang jeg refresher nettsiden som inneholder flash? (dette er da en nettside jeg har laget som inneholder flash) Når jeg da besøker andre nettsider som inneholder flash så spør ikke IE9 om jeg vil tillate blokkert innhold. Det må da være en script eller kode som gjør at den VET at du HAR installert flash player og trenger ikke IE9 å spørre deg om du vil tillate blokkerte innhold slik det gjør på min nettside. Noen her som har peil? ville jeg vært takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis du kjører lokalt, så får du denne advarselen. Legg filen på IIS og kjør den som en webside, og så skulle det fungere. IE liker ikke å kjøre flash-filer åpnet på den lokale maskinen. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hvis du kjører lokalt, så får du denne advarselen. Legg filen på IIS og kjør den som en webside, og så skulle det fungere. IE liker ikke å kjøre flash-filer åpnet på den lokale maskinen. aha, jeg var inne på det også..burde ha skjønt det.. thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå