Christina94 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg fikk høre av en venn at jeg kunne oppdatere iPhonen min, og valgte derfor å gjøre det. Uten forvarsel om at alt ville bli slettet, oppdaterte jeg den. Nå har jeg verken kontatker, bilder, musikk, meldinger, programmer, osv.. :thumbdown: Vet at jeg burde ha lagt over alt på pc og så videre, men finnes det noe sted hvor i alle fall bildene kan være lagret? For jeg har jo synkroisert den med pcen... Hjelp meg!!! (Dette skjedde ikke med vennens iPhonen da hun gjorde det, og hun hadde ikke tatt noen sikkerhetskopi...!) Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Dersom alt er syncet med pc`en din er du jo reddet. Bare å koble til med usb ledning og synce den på nytt. Mulig du selv må velge vilke kategorier etc. du vil synce (bilder,film,musikk) i iTunes. Lenke til kommentar
Christina94 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå