alex_v_s Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bare bra ting å si. Bortsett fra et litt dårlig utvalg, så har de vært den butikken jeg har handla mest fra de siste åra, og jeg har ikke hatt noen problemer med levering/retur, ol... Feks: Sist vinter gikk HDDen rett vest, ringte bort, fikk et retur nr. og de sendte meg en ny samme dag som jeg ringte (tok mao mitt ord på at HDD virkelig var ødelagt . Det kaller jeg greie folk. Mvh Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 karakter 5.03 i webshopguiden sier vel det meste?! 233 stemmer! bare komplett har flere! PSDATA = the king of all webshops Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Psdata er bra, har aldri hatt problem ved levering eller retur Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 PS Data troner på toppen av seriøse webshopper i norge.. det er jeg temmelig sikker på. Den største grunnen til det er at de er lette å komme i kontakt med, raske til å svare på mail, og sist men ikke mist; De har en service innstilt returavdeling. De får 6/6 poeng av meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 PS Data troner på toppen av seriøse webshopper i norge.. det er jeg temmelig sikker på. Den største grunnen til det er at de er lette å komme i kontakt med, raske til å svare på mail, og sist men ikke mist; De har en service innstilt returavdeling. De får 6/6 poeng av meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 PS Data har glimrende RETUR-ordning. Ingen tvil om det. Det eneste jeg har kjøpt hos de er en 200GB hd som uheldigvis døde. Jeg sendte den tilbake på Mandag og jeg har allerede fått beskjed om at de sender meg en ny når HDn kommer på lager igjen. Ingen tvil om at jeg kommer til å handle mer hos PS Data. Der har mange butikker mye å lære. Lenke til kommentar
formann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 PS Data overasker igjen, og det skal de ha ære for. Jeg sendte inn et ødelagt skjermkort forrige tirsdag, og nå er det et nytt på vei allerede. Det ble sendt i går, og er meg i hende i morgen. Om man regner 3 dager til posten hver vei, så er det da 3 dager som PS Data har brukt på å behandle saken. 3 dager er MEGET bra, og noe HELT annet enn Komplett sine 3uker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ja sendte inn et lydkort,fikk nytt tilbake ca en uke etter uten diskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå