fsx v1.1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hei! da skal jeg bygge en CNC maskin! jeg trenger 3 axis stepmotorer: 3stk 2 rør! 1 kuleskrue! 1 kontrollkort et par skuffebeslag! kanskje 15stk Tannjul MDF plater og mere? Rør/rør med aluminium (litt vanskelig og forklare) Jeg har litt 24mm mdf Liggende Grunnen for jeg skal bygge CNC maskin er fordi jeg trenger den til og skjere ut paneler til cockpiten! Kommentartråd Jeg ønsker gjerne sponsord! så vis noen vil så send meg en PM Starter med prosjektet etter jul Kommentar tar vi her! Mvh fsx v1.1 Endret 3. desember 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg måtte tegne den på nytt! er ikke ferdig men sånn ser den ut nå Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Lenge siden opptatering! har har vært mye prøver og tentamen på skolen + jeg måtte finne ut størrelsen på linear bearings jeg skal ha Her er bilde av da jeg ble ferdig, i nøyaktige mål! Men er ikke helt ferdig med gantryen, under arbeidsflata så trenger jeg en til "torision box" Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Snart ferdig med tegningen Endret 16. desember 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Tror jeg må drøye dette prosjektet litt til etter august 2012 fordi har ikke penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå