Olestokk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Aight, den HP Compaq'en du la ut ett bilde av? (Tatt med ett vaffeljern?) Dessuten når han nevner gamer pc i den prisklassen kan man ofte se på (*gisp*) Alienware - over the top og dyre men veldig gode gaming maskiner etter det jeg har hørt(?). Alienware er gode pcer ja, MEN de er alt for dyre i forhold til hva du får. Etter min mening så er multicom et godt alternativ til alinware fordi de ikke tar så mye ekstra for delene og utseende Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har kamerater som gamer. Jeg gamer ikke stort selv men jeg har fått enn massevis av gode tilbakemeldinger av blant annet kamerater og familie. Nei jeg lyver ikke det er helt sant. Jeg har denne Hp Compaq selv og det er dermed jeg har fått så gode tilbakemeldinger på den. Det er viste en gamer har jeg fra venner og andre bekjente. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg har kamerater som gamer. Jeg gamer ikke stort selv men jeg har fått enn massevis av gode tilbakemeldinger av blant annet kamerater og familie. Nei jeg lyver ikke det er helt sant. Jeg har denne Hp Compaq selv og det er dermed jeg har fått så gode tilbakemeldinger på den. Det er viste en gamer har jeg fra venner og andre bekjente. Beklager avsporing, men må bare redde guttungen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor gidde du og mobbe meg. Jeg har sagt at jeg ikke gamer stort men jeg har fått noen gode tilbakemeldinger på den. Jeg formidler bare det jeg har hørt. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Bare tro oss når vi sier at HP Compaq ikke er ett bra gamer merke. Jeg lånte forøvrig en sånn (Compaq) av skolen for noen år tilbake - den smelta på bordet mitt E: Skulle jeg svidd av så mye penger på en gaming laptop tror jeg at jeg hadde slått på stortromma og skaffet meg Alienware da jeg synes maskinene faktisk er ganske så stilige. Men den bærbare fra multicom så rett og slett fin ut ja. Takk og lov for at jeg har separert gaming og bærbar for lenge sida - slepbar er ikke helt det store (hehe) mener nå jeg. Endret 27. november 2011 av cfg Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor gidde du og mobbe meg. Jeg har sagt at jeg ikke gamer stort men jeg har fått noen gode tilbakemeldinger på den. Jeg formidler bare det jeg har hørt. Det er bare det at rent spesifikasjonsmessig er ikke compaq pcer noe gode gaming pcer. Jeg har selv venner som gamer på for eksempel HP G6 pcer (omtrent likt noe compaq), og de klarer seg fint med det, men det betyr ikke at de er skikkelige gamer pc. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nei vel da har kameratene mine tatt feil. Er det noe problem med det? Men nå må vi komme med forslag til trådstarter og ikke bare diskutere Hp Compaq. Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg formidler bare det jeg har hørt. Kanskje det er på tide på ikke tro på alt man hører . Og det er greit å si det en gang, men å gjenta det samme såpass mange ganger er ikke nyttig på noen måte. Hvis du bare har hørt noe fra noen så må faktisk ikke proklamere det så mye når såpass mange sier noe mot deg. Hp Pavilion vd6 er det som gjelder.som jeg anbefalte deg (Hp Pavilion vd6) Hp Pavilion vd6 er en perfekt gaming maskin. spare penger så er jo Hp Pavilion ett alternativ. Hp Pavilion vd6 er det som gjelder. Hvordan er egentlig kjølingen på disse pcene? En venn kjøpte en bærbar gamerpc for en stund siden og den hadde alltid problemer med varme. Ville i alle fall sjekket ut det nøye, hjelper ikke med god ytelse hvis pcen enten senker hastigheten eller slår seg av etter en stund med load. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Av anbefaling ville jeg sett på Multicom P150. Den har fått bra kritikk og man kan til dels velge hvilke spesifikasjoner man ønsker. Hvis den absolutt ikke står i stil, så kan man evt se på Asus G-serie, men de er ikke nødvendigvis like kraftig som P150 (avhenging av hva man velger til 150). Mvh Faller Endret 27. november 2011 av Faller Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hp Compaq 6820s er det. Jeg formidler bare det jeg har hørt. Kanskje det er på tide på ikke tro på alt man hører . Og det er greit å si det en gang, men å gjenta det samme såpass mange ganger er ikke nyttig på noen måte. Hvis du bare har hørt noe fra noen så må faktisk ikke proklamere det så mye når såpass mange sier noe mot deg. Hp Pavilion vd6 er det som gjelder.som jeg anbefalte deg (Hp Pavilion vd6) Hp Pavilion vd6 er en perfekt gaming maskin. spare penger så er jo Hp Pavilion ett alternativ. Hp Pavilion vd6 er det som gjelder. Hvordan er egentlig kjølingen på disse pcene? En venn kjøpte en bærbar gamerpc for en stund siden og den hadde alltid problemer med varme. Ville i alle fall sjekket ut det nøye, hjelper ikke med god ytelse hvis pcen enten senker hastigheten eller slår seg av etter en stund med load. Grunnen til at jeg trodde på det var at det var veldig menge venner som dyntes at Compaq var en bra gamer. Kjølingen på min Pc er ganske bra. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Her er en oversikt over GPUen som er i den Compaq pcen - og det ser ut til å være fra 2006 (Merk: It hardly can only be used for current games at the time of arrival (low resolution, low details, non-fluently).) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Utifra modellen kan jeg se at det er en bedriftsmaskin. Men føler at man er ferdig med avsporingen om HP Compaq folkens. På tide med litt mer relevant stoff igjen. OK Mvh Faller Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Utifra modellen kan jeg se at det er en bedriftsmaskin. Men føler at man er ferdig med avsporingen om HP Compaq folkens. På tide med litt mer relevant stoff igjen. OK Mvh Faller Helt enig. Til TS: http://www.dustinhome.no/asus-g74sx-ci7-20-8gb-750-gtx560m-173-w7hp/product/5010598258 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vil 560M holde til de kravene TS setter? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Nei, er nesten sikker på at 560M ikke holder til maks grafkk i BF3 osv. Ville derfor sett på 6990m eller 580m i Mulitcom-pcen. Mvh Faller Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 GTX560M tilsvarer ca. desktoputgaven av GTS450, så man må opp på øverste plan for å i det hele tatt å komme i nærheten av å makse detaljene på en bærbar ja. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Som nevnt tidligere så er nok Multicom veien å gå. Den kan konfigureres med krafigere skjermkort enn GTX 560m. Hvis du skal ha noe annet enn Multicom må du over på 17 tommer. Da kan Alienware få kraftigere skjermkort. Mvh Faller Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hei heiCirca 30 innlegg er rydda vekk frå tråden. Når trådstarter spør etter ein bærbar, ikkje legg ut lenker til stasjonære maskiner.Til alle andre: rapporter den slags, ikkje svar. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 =D Utrolig hvor fort jeg går fra å bli fortvilet når jeg ser datasnakk her til underholdt. Stå på, Compaq-kar. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Leste gjennom tråden, men har glemt ca alt som sto unntatt vd6 :-P menmen, i forhold til laptop som kan kjøre BF3 på maks må du opp i en pc med grafikkort GTX 580 eller Radeon 6990m. Da tror jeg eneste reelle alternativ i Norge under 15k er en Multicom Kunshan P150: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10600327;fl:0#2186-4206736-1;2190-10501975-1;2321-3754188-1;2550-10501975-1;2191-10582288-1;2193-10500502-1;2456-10607588-1;2187-10583002-2;2185-10600332-1;2189-10606913-1;2188-10593543-1 EDIT: Jeg har et 6970m kort, som er kraftigere enn GTX 570 kortet, som igjen er kraftigere enn GTX 560 kortet, og jeg kan ikke kjøre BF3 på maks Endret 29. november 2011 av Geirern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå