Gå til innhold

Ny PC/Bærbar 10-15000 - Hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hp er ikke skrap

Hp er ikke nødvendigvis skrap, men en hp pc er ikke god nok etter spesifikasjonene. Det trådstarter trenger er GTX 580M/AMD 6990M, et AMD 6770M vil ikke kunne kjøre noen spill på maks (muligens MW3 på 1366x768)

Ikke tro at jeg er en hp hater. Eier en HP envy BE selv, og jeg elsker den :)

Lenke til kommentar

Det er jo liten vits i å starte mobbing fordi en bruker ikke er helt oppdatert på det siste innen bærbare spillemaskiner. La han skrive det han mener og synes ut fra sitt eget ståsted. Hvis han liker sin egen maskin, ok! Ingen tar skade av å høre hva han synes er en bra maskin, vi har kanskje alle hatt slike meninger en gang.:thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo liten vits i å starte mobbing fordi en bruker ikke er helt oppdatert på det siste innen bærbare spillemaskiner. La han skrive det han mener og synes ut fra sitt eget ståsted. Hvis han liker sin egen maskin, ok! Ingen tar skade av å høre hva han synes er en bra maskin, vi har kanskje alle hatt slike meninger en gang.:thumbup:

Veldig godt sagt! :)

Ontopic: jeg rett det eneste du vil kunne få i løpet av de nærmeste dagene er en maskin med gtx 560M, det vil ikke hvere optimalt siden en maskin med AMD 6990M vil kunne gi deg 35-40% bedre ytelse.

Med et gtx 560M vil jeg anbefale anbefale asus g53sx/asus g73sx

Hvis du velger å vente så anbefaler jeg den multicom pcen som jeg nevnte på første side :)

Lenke til kommentar

Jeg snakker om at jeg har meget god erfaring med Hp Pavilion vd6.

Jeg vet at han ønsker seg en gamer pc men da syntes jeg ikke at vd6 var noe for han. Grunnen til at jeg anbefalte Pavilion vd6 er det at den er kjapp, bra design, ganske bra prosessor, bra tastatur, lett tilgjengelig mus, lite støy, bra skjermkvalitet osv.

Men han var ute etter en gamer. Hp Pavilion er bra men det finnes mye bedre gamer pc er. Dermed så anbefalte jeg en Hp Compaq som jeg har mange positive tilbakemeldinger på når det gjelder gaming osv.

Da var det mange som sa at Hp Compaq ikke var en gamer.

Jeg trekker aldri tilbake at Hp Compaq er en gamer pc for den har jeg mye positivt og snakke om når det gjelder gaming.

Lenke til kommentar

Aight, den HP Compaq'en du la ut ett bilde av? (Tatt med ett vaffeljern?)

Dessuten når han nevner gamer pc i den prisklassen kan man ofte se på (*gisp*) Alienware - over the top og dyre men veldig gode gaming maskiner etter det jeg har hørt(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...