power Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg sitter nå på en windows pc jeg prøver å mekke.. Men jeg sjønner ikke hva som er galt med den.. etter at man la inn xp har den begynt å lagge no jævelig... Når man f.eks stiller på volumet med logisktekk tastatur hjulet lagger pcen no ille, og den bruker 100% cpu.. Det samme når man surfer på webben.. 100% cpu.. Kanke sjønne hva som er galt.. Har oppdatert: - skjermkort drivere - nforce drivere - mouseware drivere - tastatur drivere Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Oppdatert Driverene til hovedkortet og passet på at hardiskene kjører i Dma? Har du oppdatert selve Windows? Hva er spesifikasjonene på denne Pc en, og hva kjørte den før? Lenke til kommentar
power Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Visste ikke at man trengte flere drivere til hk enn nforce.. disken kjører på ultra dma mode 5 .. bruke 2k før.. nå erre xp med sp1 .. Der funka det helt fint.. Det er en Amd cpu nforce2 chipset og ati skjermkort (All in wonder 9700) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg ville lagt inn de nyeste hovedkortdriverene. De nyeste driverene til Nforce2 hovedkort er dette. Den funker med alle Nforce2 hovedkort. Lenke til kommentar
power Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Som jeg har sakd i posten først.. Jeg har installert de nyeste nforce driverne Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Sry, missforstod deg. Når den bruker 100% CPU, er det samme program som gjør det hver gang? Du har ikke tillfeldigvis en halvferdig *.avi fil liggende på skrivebordet? Prøvd å avinstalere keyboard driverene (de pleier ofte å være noe dritt)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå