^fmj Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ser at det står Dronningens gate, men den er jo ganske så lang. Kart Har satt av en punkt, er jeg i nærheten? Endret 25. november 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
valentino Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Den nye "busstorget" er i all hovedsak rett over glasshuset. Du er med andre ord et kryss for langt vest. Jeg får opp ditt merke i krysset ved sas hotellet. Når du er der kan du ikke gå glipp av det. Det er mange uferdige busskur bortover hele gaten. Det skal nevnes at det er et busstopp et kvartal vest for de uferdige busskurene, i kvartalet over 7-eleven. Samt ett busstopp ett kvartal øst for de uferdige busskurene, rett nedenfor rådhuset. Vet ikke hvilke busser som går fra hvor, men det er forhåpentligvis merket på en eller annen måte. Har ikke tatt buss etter omleggingen, så jeg kan ikke garantere at det ikke er ytterligere busstopp å ta hensyn til. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noen meter opp i gata, alt ettersom hvor du skal videre. Bussholdeplassen er ikke ferdig bygget, men bussene finner du her. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Takker Det var greit å finne frem. Tidspunktene for rute 14 som stod oppstilt på plassen stemte ikke overens med tidene som stod i bussruteheftet, etter hva jeg fant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå