Gå til innhold

Lage eget Habbo Hotel?

Anbefalte innlegg

Hellu, alle sammen. Dere har sikkert mange sett Habbo Retro Hotel, og jeg har skikkelig lyst til å ha mitt eget.

Men jeg prøver masse rare greier, men ingenting funker. Plz hjelp meg! Trenger all den hjelpen jeg kan få. Det kan godt være et hotel hvor jeg må betale penger. Bare si ifra visst du vet noe. Jeg vil ikke ha noe hotel der du må laste ned ting. Plz hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dette med retero er ganske oppskrytt, Jeg har selv vært med på en del og kun 1 av dem har blitt stengt av Sulake. De andre har entent blitt overbelastet, noen har hacket seg inn eller så er det en fordømt ansatt som fucker opp alt. Alt i alt så handler det om tillitt til de du ansetter !

Sulake bryr seg ikke mye om du har et lite hotel, derrimot om du har et PHPRetro eller Otaku CMS retro og du får en god del aktive brukere kan det bli verre... Selv har jeg aldri opplevd at Sulake ha gitt oss en bot. Den ene gangen de stengte hotellet jeg jobbet på så sendte dem en email til oss og hosten vår. Hosten stengte siden og vi fikk bare et brev fra Sulake der det sto litt om deres rettningslinjer for Habbo .

Skal du sette opp et hotell ? Vil jeg anbefale at du buker noe som heter Debbo , begynn med Debbo ( Server ) og fin en Prehosta loader så er du i gang :) Når du har begynt å få til det og kanskje kommer det en del aktive brukere ? Da kan du tenke på at du kanskje skal gå over til noe mere serriøst som et CMS versjon av Retro. Dette er ikke like enkelt som Debbo server og krever noe basiskunskap til serverdrifting og konfigurasjon.

Somsagt finnes det folk som kan gjøre dette for deg men, betaling for slike tjenester er faktisk ikke verdt det.

Lykke til ! Skulle det være noe så bare send meg en PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...