Klossmajoren Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hei Jeg har i flere måneder lett etter et headset som IKKE lekker lyd, som koss seriene gjør... Uten hell...... :/ Hvis noen her kan hjelpe meg å finne et headset til 1000+ (bare jeg får et bra headset som fyller kravene mine så er ikke pris det jeg konsentrerer meg mest om, men 3000... da burde det være BRA garanti på de, sånn som koss headsetene har... (livs garanti!) Mine krav: - Skal Ikke lekke lyd - Over ear (ikke sitte på øret, som koss headsettene gjør) - Bruker det til PCen og Ipod, IKKE til mobil osv, så ikke tenkt på det... - Behagelig å ha på seg (hører på musikk i lenge, i strekk, så litt viktig med noe komfor) - Hører på Rock (in flames, disrurbed osv, og Skrillex, dubstep, techno osv, så trenger noe med god bass, så musikken skal høres kraftig og kompakt ut, og ikke flyte utover alt hvis dere vet hva jeg tenker på?..) Hvis noen kan finne et headset som fyller de ikke altfor strenge kravene mine? så ville jeg vært EVIG takknemlig! Musikk hører jeg på daglig flere timer i strekk, så et BRA headset er uber viktig for meg! TAKK for alle svar! Endret 25. november 2011 av speedskater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå