screenman Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg har sett litt rundt på Luftpistoler nå, da jeg vurderer å skaffe meg en. Dette er den jeg har kommet frem til så langt. Er dette en god en? Men for sikkerhetsskyld så tenkte jeg det er best å spørre etter forslag her, før jeg gjør et kjøp Mine kriterer er følgende: - Luftpistolen må bruke de skarpeste kuler (og være i metall), for å gjøre mest mulig skade på f.eks en vegg. - Luftpistolen må bruke CO2 Patroner (da jeg har skjønt at disse er de beste?) - Luftpistolen må ha en så høy utskytningshastighet som mulig. - Luftpistolen må være i metall, se ut og føles som en vanlig 9mm pistol. - At Luftpistolen har blowback er ikke et must, men selvsagt en god fordel. - Prisen har ikke noe særlig mye å si. Tusen takk for forslag Endret 25. november 2011 av screenman Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Mulig litt sent svar, men jeg hadde en slik en for noen år tilbake, da skruen for patronen satt under skjeftet. Det var en god pistol da og kan ikke tenke meg de er blitt dårligere nå. Har også erfaring med Crosman 357 revolver 6", og den ligger bedre i hånden enn en pistol. Uansett anbefaler jeg begge modellene . Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Har en dan wesson revolver er meget fornøyd med d_enne, men den bruker bare rundkuler. Utgangs hastighet ligger på ca 130 ms husker jeg rett:) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du får luftpistoler på XL bygg (husker ikke hva den het) de er ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå