spamex Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei Jeg skal på videregående til sommeren. Men så er det sånn at foreldra mine trenger ofte hjelp når de er på pcen. Da tenkte om det kanskje fantes ett program der jeg kunne enten ta over pcen hennes fra min eller se hva ho gjør på skjermen live. Skulle helst vært gratis. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Teamviewer Bruker det selv, og er helt gratis for ikke komersiell bruk Endret 25. november 2011 av BjerkneZ 1 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Ok, er det sånn som sender bilder det? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 du kan enten bruke teamviewer eller logmein. Begge kommer i gratisversjoer som lar deg ta kontroll over pcen på samme måte som om du skulle sittet foran pcen Veldig bra verktøy! Mvh Faller Lenke til kommentar
spamex Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Ok Installerer teamviewer nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hva med "Remote Assistance" som er inkludert i Windows XP og sikkert nyere? Det er jo en slags "Remote Desktop", bare at vedkommende kan se hva du gjør mens du gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå