Zitrus Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Har hatt min kjære pc i gode 2 år nå, og begynner å bli tid for litt utskiftning. Jeg har derfor bestemt meg for å vente enda litt til å slenge meg på neste generasjon med skjermkort, som kommer til neste år engang. Lurer derfor på om noen har erfaring med BF3 spilling med liknende oppsett ettersom jeg klør i fingrene etter å teste spillet. Oppsett: E8600 @ 4.5 ghz Nvidia GTX 285 6 gig ram Asus p5q hovedkort. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 Kanskje ikke i high, men den bør definitivt klare det i medium. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2011 Rapporter Del Skrevet 25. november 2011 E8600 @ 4.5 ghz Nvidia GTX 285 6 gig ram Asus p5q hovedkort. Core 2 Duo er kanskje ikke kongen av CPUer lenger, men på 4.5 GHz er det svært få spill som ikke vil være mulig å kjøre. Samme gjelder GTX 285. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Har hatt min kjære pc i gode 2 år nå, og begynner å bli tid for litt utskiftning. Jeg har derfor bestemt meg for å vente enda litt til å slenge meg på neste generasjon med skjermkort, som kommer til neste år engang. Lurer derfor på om noen har erfaring med BF3 spilling med liknende oppsett ettersom jeg klør i fingrene etter å teste spillet. Oppsett: E8600 @ 4.5 ghz Nvidia GTX 285 6 gig ram Asus p5q hovedkort. FYI, har en kjenning som har eksakt samme setup foruten minnet der han har 4GB, noe som ikke utgjør særlig forskjell. Han får syke FPS drops/lagg med ALT på LOW/OFF i 1680x1050 når han kjører multiplayer. Singel/Coop, går sånn "ok/under par" sier han. Da har han også overklokket CPU/GPU, så langt han klarer - bare som en headsup. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Spillet kjørte helt greit hos meg med oppsett litt i underkant av det du har. Prosessoren, som i mitt tilfelle var E8400 på 3.7-4GHz (varierte litt, slet med at spillet krasjet, prøvde meg frem) var på 100% load til enhver tid. ATI 4890 som skjermkort. Om jeg husker riktig ligger 285 ganske likt i ytelse. Forbered deg på fps-drops og i enkelte tilfeller krasj dersom du har tenkt å spille online med mye action. Det vil funke, men på ingen måte optimalt dessverre. BF3 bør ha quad core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå