latslask Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg har et problem med at Punkbuster kicker meg fra servere med en gang jeg går inn på dem eller etter ca ett minutt. Har kun hatt dette problemet i det siste, ikke fra starten av. Når jeg blir kicka pleide jeg å få følgende feilmelding: "Server Disconnected ()" Etter sist patch får jeg en lang melding hvor det står at Punkbuster har kicka meg og for hvor lenge, uten noen grunn så klart. Er det noen som har opplevd det samme eller har noen forslag på løsninger? Jeg har prøvd følgende. - Oppdatere Punkbuster. - Oppdatere Punkbuster manuelt. - Reinstalre Punkbuster. - Kjøre Origin som administrator. Endret 25. november 2011 av latslask Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tror noe lignende har skjedd med meg også. Jeg bare fant meg en ny server (problem solved). Lenke til kommentar
latslask Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Jeg fikk løst problemet nå. Hvis det er noen andre som strever med dette så fungerte denne løsningen for meg: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1456560-ultimate-battlefield-3-fixes-guide-read-carefully.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå