Yonaz Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Heisann,sletta feil mappe i regedit. Nå funger ingen av webkameraen og så er det heler ikke mulig og trykke høyre klikk og egenskaper på min datamaskin. Noen som har noen tips,til hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er bare å gjennopprette backup du tok av registeret før du begynte å redigere. 2 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Det er bare å gjennopprette backup du tok av registeret før du begynte å redigere. hva om jeg ikke har noe backup,må jeg reinstalere windows da ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du har "system restore". Det gjenoppretter registry. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hva om jeg ikke har noe backup Da har du iallfall lært hvorfor du ALLTID TAR BACKUP før du endrer noe i registeret. Hvilken nøkkel/katalog var det du slettet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) BlueEAGLE. Han "har" backup av registeret i form av system state fra "system restore". Hva som er blitt slettet er vel ikke viktig her siden hverken deg eller meg er i stand til å gi info om manuell gjenoppbygning av register branches, keys,dwords og values. Trådsrarter. Gjør bare system restore tilbake til forrige restorepoint før dine endringer. Har du derimot slått av system restore servicen får bare belage deg på å reinstallere windows. Endret 25. november 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) hva om jeg ikke har noe backup Da har du iallfall lært hvorfor du ALLTID TAR BACKUP før du endrer noe i registeret. Hvilken nøkkel/katalog var det du slettet? [HKEY_LOCAL_MACHINE,sofFTWARE, classes Endret 25. november 2011 av Yonaz Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Snakker jeg til veggen her ..... Noen som har noen tips,til hvordan jeg kan fikse det? JA Du får tilbake registeret ditt ved å gjøre som "jeg" sier. Systemrestore går alltid i bakgrunnen og tar snapshots stort sett minst en gang daglig .Alltid ved oppstart av maskinen og alltid ved en installasjon fra Windows Update , noen ganger også ved installasjon av tredjeparts programmer. Har du Norsk Windows 7 er det kalt "system gjenoppretting" e.l. Du kan starte det med å skrive rstrui.exe i søkefeltet uavhengig av språk. Endret 25. november 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Her er problemet,spill og internett,vlc funker som bare det. Største problemet er at web kameraet ikke funker . Endret 25. november 2011 av Yonaz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Her er problemet,spill og internett,vlc funker som bare det. Største problemet er at web kameraet ikke funker . Da er det bare å reinstallere webcam-programvaren på nytt, reg.keys blir gjennopprettet da. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sletta feil mappe i registeret,hvordan fikse det? Da er det ingen fix - hvis ikke reinstallasjoner som Jarmo foreslår hjelper. Ingen her er trollmenn. - Ingen system restore aktiv - Ingen backup - Vet ikke navnet på branch du slettet (eller innhold) Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hvordan instalerer jeg driver som er intregrert i windows på nytt ? Endret 25. november 2011 av Yonaz Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Programvaren finner du på hjemmesiden til produsenten av enheten eller maskinen.(bærbar?) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) BlueEAGLE. Hva som er blitt slettet er vel ikke viktig her siden hverken deg eller meg er i stand til å gi info om manuell gjenoppbygning av register branches, keys,dwords og values. Vel hadde det vært HKCU eller HKCC som hadde vært roten så kunne du gjennopprettet det ved å kopiere registeret fra en nyopprettet bruker. Siden det er HKLM så er systemgjenoppretting neste steg. Man tar alltid det minste steget først, hvis ikke så ville svaret alltid vært å reinstallere windows. 1: Gjenopprett fra manuell backup av slettede nøkler 2: Gjenopprett de delene av registeret som er slettet (HKLU eller HKCC er generert per bruker) 3: Gjenopprett hele registeret (kan miste endringer som er gjort siden siste system restore og noen programmer må installeres på nytt) 4: Generer nytt register (Alle program som bruker registeret må installeres på nytt. Avinstallasjonsinformasjon for programmer forsvinner) 5: Reinstallere windows - Repair (Noen programmer må kanskje installeres på nytt) 6: Reinstallere windows. (Alt må installeres på nytt) Hvilken nøkkel/katalog var det du slettet? [HKEY_LOCAL_MACHINE,sofFTWARE, classes Da er du well and truely fucked. Systemgjennoppretting er neste steg. Endret 26. november 2011 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå