Gå til innhold

Hvor lenge tror dere samsung galaxy s2 vil være en av de beste mobilene?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Feil. Dekselet tåler utrolig mye, samt hele telefonen tåler en utrolig påkjenning.

Vi får vente og se hvem som får rett. :-)

Hele familien har SGS II, samt de fleste i kompiskretsen nå. Ingen har hatt noe problem med bakdekselet, men det selvfølgelig er det jo en sjanse. Totalt sett skal du lete lenge etter en mobil i toppskiftet som tåler like mye som SGS II rent praktisk. Den nye motorolaen er kanskje hakket bedre. Ser du på iPhonen for eksempel, så knuses den jo bare om du har et lite uhell i flere sammenhenger.

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha.

Kan jeg spørre på hvorfor?

Eh.. dekslet er av tynn plast, med tynne, tynne plasthekter (eller kroker) om du vil. Kommer til å ryke før det er gått 6 mnd.

Feil. Dekselet tåler utrolig mye, samt hele telefonen tåler en utrolig påkjenning.

Ikke la deg lure av det visuelle.

Også har vi jo denne her :thumbup: .

http://www.youtube.com/watch?v=etsxu0OMqUQ

Så man skal ikke la seg lure av at bakdekselet kan se tynn ut og at den kan knekke fort, for det gjør den ikke.

Og når det kommer til å tåle knall og fall, så kan jeg jo vise til dette her.

http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha.

For det første så er det dekselet utrolig solid i forhold til hva det ser ut som. For det andre får man nytt batteri + deksel for 50kr på e-bay. Man får også deksler og batterier av ymse format om det skulle være ønskelig.

Selv har jeg 3500mAh batteri i min, det gjør telefonen tykkere, men den er lettere å holde fast :-) Nå er det over et døgn siden jeg ladet den og det er ennå 85% juice igjen etter diverse bruk av musikkspiller, internett, epost, ringing mm.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...