Snylter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg regner med at den er i tetsjiktet frem til vårparten en gang. Jeg antar at Samsung slipper en etterfølger utpå vårparten, og den er nødt til å bli noen hakk heftigere. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når kom samsung galaxy s2 på Markedet i Norge? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når kom samsung galaxy s2 på Markedet i Norge? På vårparten i år. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Når kom samsung galaxy s2 på Markedet i Norge? På vårparten i år. Dæven da har den holt ut lenge. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Den er nok ikke på topp nå lenger med Galaxy Nexus og Galaxy Note rundt svingen, men den er fortsatt høyt oppe og aktuell. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) galaxy s2 er for "standardbrukeren" galaxy nexus er for entusiasten og galaxy note er for de som ikke klarer å bestemme seg for nettbrett eller mobil;) så med andre ord varer galaxy s2 helt til samsung slipper ut enda en telefon i samme størrelsen;) Endret 25. november 2011 av agnard Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 iPhone 4s har allerede utslått den! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) iPhone 4s har allerede utslått den! Virkar som dei stiller ganske likt endå faktisk. Endret 25. november 2011 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
agnard Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 ikke i følge tv2 hjelper deg^^ Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Foreløpig er sgs2 referansemobilen. Men det er neppe lenge til den blir dyttet ned fra tronen. Kanskje Galaxy nexus gjør det, spørs på hva ice cream sandwich gjør for sgs2 og når den får det. Sgs2 kommer uansett til å være blant de beste noen måneder til. Lenke til kommentar
Inventium Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg tror SgsII vil holde seg i toppsjiktet til litt utpå nyåret. Allerede nå har f.eks Motorola Razr begynt å utfordre Galaxy sII, og det vil ikke gå lenge før LG kommer med enda en ny toppmobil. Samsung vil nok også rulle ut en ny telefon på nyåret, om det blir en Galaxy S II LTE eller Galaxy S III får vi se på, men håper selv på en S III med 4G. HTC er jo blandt de største nå, og briefer med go'lyden, så håper de andre produsentene følger opp dette. Er ikke glad i HTC (3 mobiler så langt, ingen har tilfredstilt meg) men skulle gjerne hatt en mobil med Beats-teknologien! Så greit oppsummert: en galaxy s III, Super-AMOLED-Plus-skjerm eller hva enn de bruker, knall lyd, 2-kjernesprosessor som kjører på 1,5 GHz hver, maks 8mm tykk, 4 tommers skjerm, minst mulig plast, og de har minst en kjøper. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 galaxy s2 er for "standardbrukeren" galaxy nexus er for entusiasten og galaxy note er for de som ikke klarer å bestemme seg for nettbrett eller mobil;) så med andre ord varer galaxy s2 helt til samsung slipper ut enda en telefon i samme størrelsen;) Pssstsss! Note er for dem som krever det råeste i både kraft og størrelse! (ja, jeg har bestilt en ) 1,4GHz dualcore med en skjerm på 5,3" med 1280x800 piksler? Galaxy Nexus kan jo bare legge seg! 2 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Note er nok den beste når den får ICS, og kanskje til og med allerede. Ellers er Nexus bedre enn SGS II igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tror man må vente på 4-kjerners CPU før man får noe som blir mye bedre enn SGS2. Ganske utrolig at den har vært i toppsjiktet siden februar. For min egen del, så ønsker jeg meg en mobil med enda bedre optikk. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha. Kan jeg spørre på hvorfor? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha. Kan jeg spørre på hvorfor? Eh.. dekslet er av tynn plast, med tynne, tynne plasthekter (eller kroker) om du vil. Kommer til å ryke før det er gått 6 mnd. 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha. Kan jeg spørre på hvorfor? Eh.. dekslet er av tynn plast, med tynne, tynne plasthekter (eller kroker) om du vil. Kommer til å ryke før det er gått 6 mnd. Feil. Dekselet tåler utrolig mye, samt hele telefonen tåler en utrolig påkjenning. Ikke la deg lure av det visuelle. Endret 26. november 2011 av Open-Source 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Feil. Dekselet tåler utrolig mye, samt hele telefonen tåler en utrolig påkjenning. Vi får vente og se hvem som får rett. :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå