Electric Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Er jo spørs hvor mye core du bruker jeg bruke 1.8vcore så er kanskje derfor men når den var uklokka lå den stabilt på.. load: 40. idle:30-35 Lenke til kommentar
Anonymius Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ok.. Takk. Så du har kutta og fiksa på din ja? Hehe. Kan jeg stille på vcore sånn helt sikkert? Altså, vil jeg kunne brenne CPU ved en feil? 35-40 temp på XP "3200"? Hum... det er jo bra Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 still opp vcoren din gutt, står på 1,66v jo! ekke rart du ikke kommer høyere.. (vet at du vet dette, forklar hva du mener..?) Hvem har sagt at jeg ikke kommer høyere da? 1,95v ga uttelling til noe over 2400mHz, men jeg husker dessverre ikke resten av instillingene. Men måtte uansett redusere fsb til rundt 180 et sted. Det jeg mente å si, var at påstanden om for "slakk" ram kanskje ikke var årsaken. Man MÅ vel ikke ha PC 3200 eller bedre for å klokke litt? :smile: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror nok at OC vil bli litt lettere med PC 3200> Ram :wink: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror nok at OC vil bli litt lettere med PC 3200> Ram :wink: Joda, det er nok ganske sikkert. Men jeg ville bare påpeke at det ikke er absolutt nødvendig med "værstingram" for å klokke litt! 8) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nei da, det går greit med litt moderat klokking også, men hvis man har f.eks. et NF7 kort som støtter DDR 400MHz Ram i Dual så vil det være kanskje litt dumt å ikke utnytte det da ? og da er det stort sett litt høyere krav til Rambrikkene også hvis man vil ha stabilitet i PCèn. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skal ikke på noen måte protestere på det jarmo! Kunne godt ha tenkt meg bedre RAM sjøl nettopp av den grunn. Og en vakker dag klinker jeg nok til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå