Krismeko Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Skisøndag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Blir ikke helt fortrolig med den bluringen du har lagt over bildet. Ellers tror jeg dette kunne blitt veldig bra Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Komposisjonen fungerer, men får det ikke helt til å fungere når hele bildeflaten er så soft. Kan hende det vil fungere bedre om bygningene utelates fra den behandlingen slik at det er noe i bildet som ser mer håndfast ut? Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dette motivet er jo så fint. Komp og farger er jo bare flott, men vil gjerne se det uten bluring. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bluringen trenger jeg ikke gjenta, men jeg synes det er noe merkelig med fargene her. Lilla snø og brungrønn himmel. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Greit motiv, men jeg vet ikke helt mht denne malerieffekten! 3'er! Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bilde va r ok men har ikke brille,maleri bilde helt greit. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fint vinterlandskab - synes ikke at sløringen tilfører billedet noget positivt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Hei alle sammen, takk for kommentarer her. Dette bildet var veldig uklart og rart helt fra scratch, jeg har ikke gjort særlig mye med det og skjønner egentlig ikke helt hvorfor det ble sånn. Mente å hente fram originalen, men den ligger inne på en annen pc, derfor kan jeg dessverre ikke få vist det opprinnelige bildet heller. Og jeg er ikke så teknisk anlagt at jeg klarer å ''fikse'' så mye på bildene, bruker bare Windows Live Fotogalleri for justeringer. Forresten takk til Simen1 for forslag til programmer og utstyr, absolutt noe jeg helt sikkert kunne trenge:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg