bert Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hei. Jeg er teknisk ansvarlig for alt av PC'er og utstyr i bedriften jeg jobber i, og trenger et program for å gjøre jobben min lettere... Trenger da et system jeg kan legge inn alle PC'er, skrivere, TV'er, mobiler, osv og helst knytte dem opp mot brukere.. Om det er knytta opp mot Active Directory, eller bare er "brukere" manuelt satt opp i programmet er ikke så viktig. I tillegg gjerne kunne legge inn informasjon om hva slags programvare, serienummer, OS osv det er på de forskjellige enhetene.. Hadde vært fint med en gratisversjon, men fins ikke det så vil jeg hvert fall kunne teste programmet før jeg eventuelt må betale for det. Vil gjerne også ha mulighet til å sette forskjellig status på enhetene, som for eksempel utlånt, service, operativ, defekt osv. Kan godt være flere "moduler" eller flere program som styrer de forskjellige delene, eller hvert fall om noen har noen alternativer som kan løse deler av mine ønsker Mvh Bert Lenke til kommentar
bert Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Ingen som har noe til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå