cberg70 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Viste du at grunnteksten kaller jordiske fysiske templer for hieron og våre kropper som Guds tempel for naos? Da blir det intresant og se hvilket av de to ordene som brukes i verset om antikrist. 2.Tess.2,3-4 sier at antikrist skal sette seg i Gud's tempel "La ingen bedra dere på noe vis! For først må frafallet komme, og syndens menneske åpenbares, fortapelsens sønn. Han er den som står imot og som opphøyer seg over alt som blir kalt gud eller helligdom, så han setter seg i Guds tempel og utgir seg selv for å være Gud". Paulus snakker 8 ganger om de kristne som Gud's tempel Uten unntak bruker Paulus ordet "naos" om de kristne som Gud's tempel. Dette skjer altså totalt 8 ganger i paulus brevene. Det er altså ikke en tilfeldighet men noe han bevist gjør konsekvent. Hvilket ord brukes for byggninger som Gud's tempel Ordet "hieron" brukes totalt 59 ganger i nye testamentet, ikke en eneste gang av de 59 gangene brukes dette ordet på de kristne som Gud's tempel. Paulus bruker det konsekvent og uten unntak, på en fysisk jordisk byggning, som tempel. Konklusjonen av dette er at her er Gud's tempel de i Kristus 2.Tess.2,3-4 sikter helt klart til de kristne som Gud's tempel. Det ser vi vet at grunnteksten bruker ordet naos om tempelet antikrist skal sette seg i. Antikrist vil ikke sette seg fysisk, inn i et gjennoppbygd tempel, i Jerusalem. Det er farlig og gå og vente på at det skal oppfylles, mens antikrist i virkeligheten allerede opererer for fullt. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Antichrist er her og opererer for fullt. Skal være ganske blind for ikke å ha fått med seg det: http://www.youtube.com/watch?v=V8IB6JPBTqc&feature=related Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 det var dagens, nå har jeg hørt det også hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Hvem eller hva er antikristen i følge denne MEGET spesielle tolkningen her da? ) hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du kaster bort tiden på tull. Og det gjør ikke du når du 14 ganger på rad diskuterer evolusjon, poster de samme videoene, de samme bildene, sier akkurat de samme tingene? Og hver gang får du nøyaktig de samme svarene, alle er uenige med deg, du klarer å provosere et par stykker med måten du oppfører deg på også er det alt om på nytt noen uker senere? Er det dette som er guds rike - trolling på anonyme internettforum inn i evigheten? Er det slik vi får det dersom vi kaster alt av fornuft og logikk på sjøen og godtar dine påstander som du aldri har klart å argumentere for? 3 Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Så Gud's ord er tull nå? Trist og se du mener de bibelversene som ikke passer med din mening, bare er tull. Hadde du vært seriøs, hadde du ihvertfall forsøkt og forklare hvorfor bibelen selv sier vi alle skal holde sabbaten, hver uke, i all evighet, på den nye jorden. hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Endret 25. november 2011 av cberg70 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Så Gud's ord er tull nå? Trist og se du mener de bibelversene som ikke passer med din mening, bare er tull. Hadde du vært seriøs, hadde du ihvertfall forsøkt og forklare hvorfor bibelen selv sier vi alle skal holde sabbaten, hver uke, i all evighet, på den nye jorden. Glem sabbaten og hele den gamle pakten. Gud har ingått en ny pakt, med sitt nye folk, de kristne. Prøv å finne veien inn i Guds nye rike (himmelriket) Glem alt det gamle, det gikk som forusagt under i det første århundre. NT > Likeså tok han begeret etter måltidet og sa: «Dette begeret er den nye pakt NT > nå overdrar jeg riket til dere, slik som min Far har overdratt det til meg, for at dere skal spise og drikke ved mitt bord i mitt rike Endret 25. november 2011 av IHS Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Tanken har ikke streifet deg, at du tar feil? Hvorfor sier bibelen helt klart, at vi skal holde sabbaten, på den nye jord, i all evighet? Du sier glem det, bibelen sier vi skal det.....da velger jeg og stole på bibelen. Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» Du har enda ikke forklart hvorfor bibelen selv sier klart, at sabbaten skal holdes, i all evighet, på den nye jord og himmel? Pleier du alltid bare overse og forkaste de versa som ikke passer med teologien din? hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Så Gud's ord er tull nå? Trist og se du mener de bibelversene som ikke passer med din mening, bare er tull. Hadde du vært seriøs, hadde du ihvertfall forsøkt og forklare hvorfor bibelen selv sier vi alle skal holde sabbaten, hver uke, i all evighet, på den nye jorden. Glem sabbaten og hele den gamle pakten. Gud har ingått en ny pakt, med sitt nye folk, de kristne. Prøv å finne veien inn i Guds nye rike (himmelriket) Glem alt det gamle, det gikk som forusagt under i det første århundre. NT > Likeså tok han begeret etter måltidet og sa: «Dette begeret er den nye pakt Endret 25. november 2011 av cberg70 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Så Gud's ord er tull nå? Trist og se du mener de bibelversene som ikke passer med din mening, bare er tull. Hadde du vært seriøs, hadde du ihvertfall forsøkt og forklare hvorfor bibelen selv sier vi alle skal holde sabbaten, hver uke, i all evighet, på den nye jorden. Glem sabbaten og hele den gamle pakten. Gud har ingått en ny pakt, med sitt nye folk, de kristne. Prøv å finne veien inn i Guds nye rike (himmelriket) Glem alt det gamle, det gikk som forusagt under i det første århundre. NT > Likeså tok han begeret etter måltidet og sa: «Dette begeret er den nye pakt NT > nå overdrar jeg riket til dere, slik som min Far har overdratt det til meg, for at dere skal spise og drikke ved mitt bord i mitt rike Tanken har ikke streifet deg, at du tar feil? Nei, Guds rike er ytterst virkelig, cberg70 Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 da syntes jeg du kan forklare, hvorfor bibelen selv sier helt klart, at på den nye jord, og den nye himmel,SKAL sabbaten (lørdagen) holdes, fra uke til uke, i all evighet? Pleier du alltid styre unna alt av spørsmål som ikke passer inn i ditt? Jeg holder på og skjekke et vers du kom med tidligere, angående dette med urent og rent, der trenger jeg og grave litt og se om der er en forklaring, eller ikke. Men jeg syntes du har en skummel holdning, du bare avfeier absolutt alt, som ikke du er enig i, selv guds ord, går rett i dunken, når det passer deg, som her angående sabbaten på den nye jord. Videre så har jeg spurt deg rett ut, om feks et homofilt par, vil kunne bli frelst og komme til himmelen, selv om de praktiserer dette livet ut til de dør, mens de tror på jesus. Ikke si at det vil di ikke om de gjøre om de tror, der er tusenhvis av kristne homofile par, så jeg lurer på to ting og håper du begynner og svare andre litt også, hva mener du angående sabbaten på den nye jord? Og vil kristne troendepraktiserende homofile kunne entre himmelen, eller har du plutselig "regler og bud" når det gjelder homofile? hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Lurer litt på hva du mener angående dette at vi alle skal holde den ukentlige sabbaten på den nye jord, i all evighet, i følge bibelen selv? Det blir ingen solgudens søndag der.... Jesaja 66,22.23,«For likesom den nye himmel og den nye jord, som jeg skapet; - Og det skal skje: Nymåne etter nymåne og sabbat etter sabbat skal alt kjød komme for å tilbe for mitt åsyn, sier Herren.» som du ser her, skal den helt klart holdes på den nye jord, i all evighet, noen komentarer rundt det? Du kaster bort tiden på tull. NT > Søk først Guds rike Så Gud's ord er tull nå? Trist og se du mener de bibelversene som ikke passer med din mening, bare er tull. Hadde du vært seriøs, hadde du ihvertfall forsøkt og forklare hvorfor bibelen selv sier vi alle skal holde sabbaten, hver uke, i all evighet, på den nye jorden. Glem sabbaten og hele den gamle pakten. Gud har ingått en ny pakt, med sitt nye folk, de kristne. Prøv å finne veien inn i Guds nye rike (himmelriket) Glem alt det gamle, det gikk som forusagt under i det første århundre. NT > Likeså tok han begeret etter måltidet og sa: «Dette begeret er den nye pakt NT > nå overdrar jeg riket til dere, slik som min Far har overdratt det til meg, for at dere skal spise og drikke ved mitt bord i mitt rike Tanken har ikke streifet deg, at du tar feil? Nei, Guds rike er ytterst virkelig, cberg70 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hvem eller hva er antikristen i følge denne MEGET spesielle tolkningen her da? Det er jo absolutt ingen MEGET spessiel tolkning... Det står i bibelen hva antikrist er: 7 For det er gått mange forførere ut i verden, slike som ikke bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod. Dette er forføreren, Antikrist! 2 Joh 1,7 viser til 1 Joh 2,18f+, 1 Joh 4,1 Note : Antikrist: «mot-Kristus», Antikrist er en billedlig illustrasjon på slike som meg, som hevder at Jesus Kristus aldri har eksistert som et menneske i kjøtt og blod... Og dette sitatet jeg kommer med er selvsagt bare lempet inn i bibelen i senere tid, for å distansere den kristne troen fra den gnostisk-kristne troen som eksisterte på den tiden... De første kristne var delte i synet på Jesu guddommelige natur.. Noen mente at Jesus var kun Gud, og aldri har vært et menneske i kjøtt og blod, mens andre mente han bare var et menneske av kjøtt og blod: En profet, eller et sendebud... De som kom med ideen om antikrist, mente det rent billedlig, og illustrerende... Anti- betyr motstander... Det er "mange antikrister" ... De kristne repressenterer Kristus, mens de som benekter at Jesus er Kristus (hva det enn innebærer) er antikrister. Å tolke Antikrist som et enkelt vesen, er vel hva som er en MEGET spesielt tolkning i denne sammenhengen... Endret 25. november 2011 av °•.°•.°•. тυявσ nєℓℓσ .•°. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 da syntes jeg du kan forklare, hvorfor bibelen selv sier helt klart, at på den nye jord, og den nye himmel,SKAL sabbaten (lørdagen) holdes, fra uke til uke, i all evighet? Pleier du alltid styre unna alt av spørsmål som ikke passer inn i ditt? IHS har aldri forklart seg, aldri argumentert eller sagt hvorfor han mener det han gjør. Spørsmål blir enten ignorert eller besvart med et spørsmål. Det eneste du kommer til å få av IHS er en lang rekke provoserende påstander. 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Du kaster bort tiden på tull. Det kom virkelig fra rette munn... not! 2 Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Enig i mye av det du skriver der Hvem eller hva er antikristen i følge denne MEGET spesielle tolkningen her da? Det er jo absolutt ingen MEGET spessiel tolkning... Det står i bibelen hva antikrist er: 7 For det er gått mange forførere ut i verden, slike som ikke bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod. Dette er forføreren, Antikrist! 2 Joh 1,7 viser til 1 Joh 2,18f+, 1 Joh 4,1 Note : Antikrist: «mot-Kristus», Antikrist er en billedlig illustrasjon på slike som meg, som hevder at Jesus Kristus aldri har eksistert som et menneske i kjøtt og blod... Og dette sitatet jeg kommer med er selvsagt bare lempet inn i bibelen i senere tid, for å distansere den kristne troen fra den gnostisk-kristne troen som eksisterte på den tiden... De første kristne var delte i synet på Jesu guddommelige natur.. Noen mente at Jesus var kun Gud, og aldri har vært et menneske i kjøtt og blod, mens andre mente han bare var et menneske av kjøtt og blod: En profet, eller et sendebud... De som kom med ideen om antikrist, mente det rent billedlig, og illustrerende... Anti- betyr motstander... Det er "mange antikrister" ... De kristne repressenterer Kristus, mens de som benekter at Jesus er Kristus (hva det enn innebærer) er antikrister. Å tolke Antikrist som et enkelt vesen, er vel hva som er en MEGET spesielt tolkning i denne sammenhengen... Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) IHS SIER: Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. JESUS SIER: Joh.18.36”Jesus svarte: Mitt rike er ikke av denne verden” hvilket tempel skal antikrist sette seg Du cberg70, dette skjedde under "den siste tiden" for snart to tusen år siden. NT > Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. det var dagens, nå har jeg hørt det også Når Apostelen Johannes sammen med Apostelen Paulus gjentatte ganger sier at "den siste tiden" er den tiden de levde i for snart to tusen år siden. Så er det slik. Alt skjedde akkurat som Jesus Kristus forutsa. At du og mange med deg ikke ser Guds rike på jorden, endrer ingen ting. NT > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike Endret 25. november 2011 av cberg70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå