Bulf Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har tenkt ut en oppgraderingspakke en stund nå, og har kommet fram til at en i5 2500k cpu passer mine krav og min lommebok. har tenkt å bestille fra http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=619274#info siden den er på tilbud nå. Men hvilket hk skal jeg velge? har lest litt og sett at et z68 kort er det jeg burde satse på? i såfall hvilket? pris er viktig her, dess billigere dess bedre men vil likevel ha et kort som er framtidsrettet og bra. Trenger også innspill på ram. jeg tenker å gå for de billigste 4gb brikkene jeg finner å kjøpe 2 stk, er dette lurt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dette er det billigste: Z68XP-UD3 Dette er litt dyrere og penere: Z68XP-UD3P Dette har UEFI: P8Z68-V Gen3 er rimelig uinteressant, siden du må oppgradere prosessor til 3000-serien neste år for å nyttegjøre deg dette, og skjermkort i dag klarer ikke tappe båndbredden til PCIe 2.0 x8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå