Kjetilbs Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har hørt så mye forskjellig, men har ikke akkurat følelsen selv på at di akk er vrd prisen... Noen svar? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 JBL er bra saker det, stort sett. Men til prisen så finnes det andre ting som er vel så bra. Er du på utkikk etter noe nytt til bilen din, så kan det være lurt å si hva du ønsker, og hvor mye du kan bruke på det. Hvilken bil du har, og hva du ønsker å oppnå er også greit å vite;) Lenke til kommentar
Kjetilbs Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Neida, har nok Hehe syns alle bare mener så forskjellig, så ville bare høre hva de bet sier! Så takk for svaret Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Som de fleste merker lager Jbl både dårlige/billige høyttalere og de lager også veldig gode høyttalere som koster mer. Jbl er vel verdens største høyttalerprodusent, eller var? Uansett, de kan lyd. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg sprengte lett en jbl gt5, men jeg mata den jo med 3 ganger det den tåler av rms da... 1 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg sprengte lett en jbl gt5, men jeg mata den jo med 3 ganger det den tåler av rms da... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå