AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Som emnetittelen sier. Jeg sovner sjeldent før 2-3-4 tida på natta. Det har lite med at jeg er lenge oppe. For eksempel la jeg meg igår, helt utkjørt klokka 00:00, jeg var SKIKKELIG trøtt etter en 10 timers skoledag. Jeg sovna hvertfall ikke før klokka ble 2. Og da lå jeg i et helt mørkt rom, uten å trykke på en mobil eller andre saker som kan holde meg våken. Er dette først og fremst normalt? Jeg merker det at når jeg har lagt meg tenker jeg alltid på noe, eventuelt filosoferer om ting. Jeg klarer liksom ikke zone ut og bare sovne. Jeg kan si såpass at jeg har slitt med søvn de siste 3 åra pga sykeleie og depresjoner. Men nå er jeg ferdig med det, jeg har fortsatt tilbakefall paranoia liggende, men har stort sett lagt det bak meg, jeg har ny dame og alt er egentlig perfekt for tida! Er bare søvn som gjenstår. Så spørsmålet mitt er da om jeg kan løse dette på egenhånd eller trengs sovepiller? Postet av anonym: e0e4370c9e450388b0f314aec6edc1bd Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Og gå på sovemedisin i 1-2 uker kan hjelpe, men det er ingen løsning og gå på slike medikamenter over lengre tid. Oppsøk legen din, de kan gi deg råd om hvordan du går frem for å løse dette på lang sikt. Søvnproblemer er veldig vanlig og det estimeres at en tredjedel av den voksne befokningen lider av dette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Permanet bruk av melatonin er vel en god løsning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå