ltdata Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er windows sin innebygde firewall bra nok? Eller bør jeg bytte ut denne med firewaller som comodo eller zonefree? Å kjøre 2 firewaller samtidig kan vel skape endel trøbbel? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis du sitter bak en router behøver du ingen brannmur på maskinen da det sitter en i routeren. Windows brannmur er forøvrig helt grei. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 takk, ok da gidder jeg ikke bytte brannmur Lenke til kommentar
DCG Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvis du sitter bak en router behøver du ingen brannmur på maskinen da det sitter en i routeren. Windows brannmur er forøvrig helt grei. Om du har en brannmur i ruteren så kontrollerer ikke den nødvendigvis trafikken som går fra maskinen Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 er på studentnettverk. Er jeg bak en ruter da? vet ikke helt hva en ruter er Lenke til kommentar
downloadcentral Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg vil anbefale dig at slå Windows Firewall fra og hente Sygate. Men få selv et overblik for dig selv og hent en gratis firewall her: Download Central.no - Brannmurer Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hvis du sitter bak en router behøver du ingen brannmur på maskinen da det sitter en i routeren. Windows brannmur er forøvrig helt grei. Om du har en brannmur i ruteren så kontrollerer ikke den nødvendigvis trafikken som går fra maskinen Sant nok. Om det er veldig kritisk er jeg dog ikke så sikker på. De fleste som har en brannmur svarer uansett bare ja ja ja på alle dialogbokser den slenger opp så da er du like langt i så måte. er på studentnettverk. Er jeg bak en ruter da? vet ikke helt hva en ruter er Ja, du er bak en router og du er nat'et, sannsynligheten for at noe tar deg da er strengt tatt ikke veldig stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå