Odesseiron Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ryktene går om et PS3-slåssespill med Nathan Drake og Sly Cooper. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Lurer på hvordan det hadde sett ut på xbox? Marcus Fenix, Dom, Alan Wake, en eller annen fable-dude og kanskje, bare kanskje Shepard fra ME1 Mulig Sony har bedre utgangspunkt her? 1 Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Tja, potensialet er jo der for så vidt. Blue Dragon, Crackdown, Condemned, Dead or Alive, Dead Rising, Fable, Gears of War, Halo, Mass Effect (1), Perfect Dark Zero, Too Human? Greit, listen er kanskje ikke like imponerende, men resultatet kunne blitt bra uansett! Man har jo noen spill til den originale Xbox'en også, så det kunne jo ha vært spennende å sett hvordan det hadde endt opp. EDIT: Det finnes jo noen XBLA-ekslusive spill som sikkert passer inn der en plass (f.eks Shadow Complex). Endret 25. november 2011 av Hellreject Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nå er vel fler av de til ps3 også? Dead Rising? Men når du tenker på litt mer kjente folk så har vel faktisk Sony flest? Ville jeg tru Men som du sier, microsoft har nok å ta av de også. Glemte jo helt Halo selv Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Super smash er et supert "festspill" som er artig når en er endel som spiller mot hverandre lokalt. ser for meg dette kan bli artig om det har en litt humoristisk undertone (feks ha usannsynlige slåsskjemper som valgbare karakterer, absurde våpen etc.). Lenke til kommentar
Glutexo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Håper ikke det blir i nærleiken av like djupt som Melee. Jeg vil ikke at Melee-folka skal bli delt opp enda mer. Om det er bedre er det kanskje greit, det ville vært dårlig gjort av meg å være i mot at seriøse slåssespellspellere skal få et bedre spell, men jeg håper nå det blir dårligere uansett. Liker Nintendo-figurer bedre. Det verste er kanskje om det blir bedre enn Melee, men dårligere enn Project M. Hadde vært moro om alle Melee-spellere gikk over til Project M når det blir ferdig. Hm, kanskje det blir enda dårligere enn Brawl, men fordi det ikke er nintendofigurer kommer alle og "oi så dypt og seriøst spell!" Eller kanskje de prøver det og nekter for at Melee er bra fordi det har enkelte likhetstrekk. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ganske sikker allere på hvem som blir min favorittkarakter der. Cole Mcgrath! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det som er kult med SSBB er at du kan spille det som et fest spill. men alikevel kan du spille det seriøst. ikke like seriøst som SSBM men fortsatt seriøst. tror ikke at dette spillet kommer til å bli bedere, men tror nokk jeg skal kjøpe det. Gleder meg Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kan bli bra, med skikkelig polish. Skal du konkurrere mot Nintendo's Super Smash så må du levere noe skikkelig. Jeg stiller med åpent sinn. 1 Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kan bli bra, med skikkelig polish. Skal du konkurrere mot Nintendo's Super Smash så må du levere noe skikkelig.Jeg stiller med åpent sinn. Helt enig. det skal mye til for å slå Super Smash, men skal gi spillet en sjanse til å prøve seg Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvis de klarer å lage skikkelig netcode og et spill uten lag. Prøvde MK9 online for noen mnd siden, 2fps og konstant lag. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg digger Smash Bros, men det er ikke bare fordi det er mange Nintendo-karakterer med. Håper Sony finner frem kopimaskinen sin, i så fall blir dette spennende. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Håper vi får se Jak & Daxter + Ratchet & Clank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå