Cuneax Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Lanserer stilsikker 3D-skjerm for spilling og Blu-ray. Spill i 3D med Philips' nye skjerm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) - Helt klart en skjerm som retter seg inn mot de som vil se film og nett-TV på hybelen. 16:9 passer godt til TV og filmtitting. Det samme gjør 1920x1080, HDMI og 3D-funksjonen. HDMI kan være greit å ha til frittstående bluray-spiller, hvis man ikke har det i PCen. Det bør være en DVI-port på skjermen for kobling til PC. - Folk som har stue vil nok ha noe vesentlig større enn 27 tommer. - Folk som skal ha en PC-skjerm til annen bruk enn TV og film vil nok ha både høyere format og høyere oppløsning, mens 3D-funksjonen og HDMI blir litt mer overflødig. Endret 25. november 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 - Folk som har stue vil nok ha noe vesentlig større enn 27 tommer. Dette er ikke en TV, det er en skjerm. Tanken er nok å bruke den som PC-skjerm til 3D-spill. Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg ser det står Hdmi 1.4a kompatibel, men 1.4a støtter ikke mer enn 1080p i 24hz i stereoskopisk 3D. Noe som er for dårlig til FPS spill. Dette fant jeg først ut ettter jeg kjøpte min 3d tv. Så må evnt. spille i 720p for å få 60Hz per øye, noe som igjen gjør bilde litt kornete på en 52" Philips Led tv Går ut i fra det er display port eller dual dvi link på skjermen også....? Lenke til kommentar
risotto77 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synd det fortsatt er så småe pc-skjermer",,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå