TheMogul Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvilken jobb så du for deg å kunne søke på etter fullført utdanning? Kunne du i realiteten være en aktuell kandidat til den jobben uten den utdanningen du nå har? Endret 29. november 2011 av d-link Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 It bransjen er plutselig ikke blitt lønnsom? Nå har eg hørt det og Om folk uten utdanning presterer likt som en med master så søker den med master feil jobb tenker eg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 It bransjen er plutselig ikke blitt lønnsom? Nå har eg hørt det og Om folk uten utdanning presterer likt som en med master så søker den med master feil jobb tenker eg. Vet ikke hva man skal forvente av lønn (mitt tilbud ligger på noe over 400K i året) med tanke på at det er min første 100% stilling. Men tingen er at det er mange uten utdannelse som har arbeidserfaring og stiller ganske likt de med utdannelse, kan hende dette er noe som faller mer og mer bort siden utdannelse er mer vanlig i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå