ReGaiN Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Vurderer å kjøpe Blackstar HT20, har bare hørt den på youtube, og er ikke så fan av å prøve i butikker Har en Jem 555. Hvordan funker det med effektbrett og pedaler til den? Er den verdt prisforskjellen fra en HT-5? Skal brukes til soveromsamp. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ingen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvorfor misliker du å prøve i butikker? Det er jo alfa og omega. Uansett hva folk sier her, så er jo det DERES personlige meninger. De kan jo være på jakt etter en helt annerledes lyd enn du er. Det beste er jo selvfølgelig å prøve den. Jobber i musikkforretning selv, og jeg legger ikke merke til lenger om noen er og prøver en amp. Forøvrig tror jeg en kamerat av meg har HT-20 comboen, muligens en anna. Den funker fjell, fet lyd i den (til hans bruk). Han bruker en haug med pedaler både foran og i loop. Lenke til kommentar
Craap Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hei, gå for ht5 om du skal ha blackstar. 20w er overkill til soverom. Du vil få mer igjen for en 5 watter du faktisk kan pushe litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå